King of Fighters R-2

King of Fighters R-2

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 5.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
SNK
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
07.2020
Europa:
07.2020
Producent:
SNK
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
07.2020
Europa:
07.2020

King of Fighters R-2 - opis gry

King of Fighters R-2 to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez japońską firmę SNK. Tytuł ukazał się pierwotnie na przenośnej konsoli Neo Geo Pocket Color, a po latach został wydany także na Nintendo Switch.

Fabuła - King of Fighters R-2

Dalsza część tekstu pod wideo

W odróżnieniu od pierwszej części, która także ukazała się na Neo Geo Pocket Color, King of Fighters R-2 niespecjalnie trudzi się udawaniem, że ma jakąś fabułę. W grze, warto jednak dodać, pojawia się Rugal, który -- tak jak to miało miejsce w poprzedniku -- odgrywa rolę ostatniego bossa w najważniejszych trybach.

Rozgrywka - King of Fighters R-2

King of Fighters R-2 to, najogólniej rzecz biorąc, King of Fighters zaprojektowane z myślą o konsoli przenośnej z końcówki lat 90. W grze pojawia się ponad dwadzieścia postaci znanych z serii (a także znane z ‘dużych’ odsłon areny), które różnią się stylami walki. Na początku jest ich czternaście, ale z czasem możemy odblokować prawie drugie tyle. Do wyboru mamy pozwalające rozgrywać pojedynki jeden na jednego lub starcia drużynowe, w których bierze udział sześcioro zawodników - po trzy na ekipę. W tym drugim przypadku wygrywa ten, kto wyeliminuje wszystkich rywali.

Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki. Dostępny jest odpowiednik Arcade z wielu innych bijatyk, tryb treningowy pozwalający szlifować umiejętności, Versus umożliwiający rywalizowanie z innymi graczami, a także Making, który jest główną atrakcją King of Fighters R-2. W nim wybieramy postać, która następnie krąży po świecie, wykonując najróżniejsze misje. Zmagania wprawdzie sprowadzają się do bitki, ale twórcy próbują urozmaicić starcia wprowadzając rozmaite zasady: np. brak możliwości skorzystania ze wskaźnika power gauge, brak bloku czy wyznaczony czas na pokonanie przeciwnika. Wraz z postępami otrzymujemy przedmioty podnoszące potencjał bojowy podopiecznego lub podopiecznej. Pozwalają one dla przykładu na łatwiejsze wyrywanie się z chwytów, sprawiają, że zwykłe ataki nie zadają obrażeń, a nawet przywracają do życia po przegranym pojedynku.

Co warto dodać, w wersji na NGPC zaimplementowano funkcję umożliwiającą wymianę danych z King of Fighters ‘99 na Dreamcasta. 

Wideo - King of Fighters R-2

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper