Kokuga

Kokuga

4,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 4.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
G.Rev
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
27.09.2012
Europa:
11.07.2013
Producent:
G.Rev
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
27.09.2012
Europa:
11.07.2013

Kokuga - opis gry

Kokuga jest przeznaczoną dla konsoli 3DS strzelaniną typu bullet hell, wydaną w czerwcu 2013 r. na przeznaczoną dla niego platformę cyfrową eShop. Za developing odpowiedzialne było studio G.Rev, a za jej wydanie - firma Nintendo.

Za grę odpowiedzialny jest Hiroshi Iuchi - twórca tak uznanych w gatunku tytułów jak Ikaruga, Radiant Silvergun czy Gradius 5. Środkiem, jakim przyjdzie nam kierować, jest tytułowa Kokuga - lewitujący czołg, którego wieżyczką obracamy w obie strony za pomocą przycisków L i R. Naszym zadaniem jest poruszanie się wgłąb złożonych, widocznych z lotu ptaka plansz, na których musimy zestrzeliwać pojawiające się wrogie jednostki i jednocześnie unikać ich ognia. Do dyspozycji mamy uszczuplaną przez kolejne ataki, acz odnawialną tarczę, a także talię 20 kart-dopalaczy, z czego jednocześnie wyświetlanych może być 5. Widoczne są one i aktywowane z poziomu ekranu dotykowego, a dzielą się na dwa typy: niebieskie, defensywne, natychmiastowo odnawiają naszą tarczę lub otaczają nas chwilową barierą ochronną, a czerwone, ofensywne, podmieniają naszą wieżyczkę na inne wysokokalibrowe bronie w rodzaju działa laserowego, dwulufowego miotacza czy wyrzutni napalmu. Korzystanie z nich punktowane jest jednak mniejszym mnożnikiem punktów niż porównywalne strzelanie z domyślnego działka. Na końcu poziomu czekać na nas będzie inny boss, z którym walka za każdym razem będzie przebiegać w inny sposób: raz będzie to ruchliwy wąż, raz para mechów atakująca z obu stron ekranu, a raz - robot odbijający frontalne wystrzały solidną tarczą. Pomiędzy nimi napotkamy także sub-bossów, a poprzez pokonanie ich pozbędziemy się od razu wszystkich towarzyszącym im pomniejszym przeciwnikom.

Dalsza część tekstu pod wideo

W odróżnieniu od większości automatowych strzelanin bullet hell, Kokuga nie ogranicza gracza pod względem wyboru plansz, do jakich chce aktualnie podejść. Menu wyboru poziomu ułożone jest w trójkątną planszę podzieloną na "programy treningowe" - do każdego z nich mamy dostęp od samego początku poza trzema segmentami z finałowymi bossami, które otwierają się po pomyślnym zaliczeniu przylegających do nich sekcji. Jednokrotne przejście gry odkryje przed nami także tryb Boss Mode, w którym zmierzymy się ze wszytkimi dostępnymi w grze bossami po kolei w ich ostatnich formach.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper