Let’s Dance with Mel B - opis gry
Let’s Dance with Mel B jest grą muzyczną wyprodukowaną przez studio Lightning Fish i wydaną przez firmę Black Bean Games w czerwcu 2011 roku na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz Nintendo Wii. W procesie dewelopingu uczestniczyła była członkini słynnego zespołu Spice Girls, Melanie Brown.
Melanie Brown jest naszym przewodnikiem po trybach i jednocześnie krytykiem, gdy zakończymy swój występ. Podobnie jak w Dance Central, deweloper nie zdecydował się zamieścić klasycznego trybu kariery i wszystkie piosenki są odblokowane od samego początku. Poszczególne utwory zostały posegregowane według poziomu trudności. Dodatkowo gracz ma do wyboru krótszą i pełną wersję układu, jednak ciężko uznać to za odpowiednik poziomów trudności z produkcji Harmonix, gdyż większość ruchów pozostaje taka sama, więc w wariancie pełnym wykonujemy po prostu dwukrotnie układ krótszy. Drugim i zdecydowanie najciekawszym trybem zabawy w Let’s Dance with Mel B jest Przetrwanie.
Otrzymujemy w nim cztery „życia” i musimy tańczyć na odpowiednio wysokim poziomie, aby ich nie stracić. Każda kolejna piosenka to poprzeczka zawieszona coraz wyżej, w dodatku nuty są dobierane losowo - oczywiście poza pierwszą, którą wybieramy sami. Te same atrakcje są również dostępne w rozgrywce wieloosobowej, co wyróżnia produkcję Lightning Fish na tle pozostałych gier tanecznych na Kinecta. Zwolenników wspólnych tańców ucieszy możliwość zabawy w dwie osoby jednocześnie, a w przypadku grania na zmianę przewidziano nawet ośmiu graczy. Kinect jest dla gracza bardzo wyrozumiały i w rzeczywistości ruchy tancerzy obok naszej sylwetki są wystarczające do zaliczenia danego układu. Nasze ruchy oceniane są w kilku kategoriach - od nietrafionych, poprzez świetne, a kończąc na niesamowitych. Każdy powiększa wynik punktowy, ale jedynie te ostatnie dają szansę na najwyższe noty końcowe. W sumie oddano nam dwadzieścia osiem piosenek z różnych gatunków muzycznych, z których zdecydowana większość to utwory powszechnie znane i lubiane.
Oprawa graficzna w przypadku tego typu produkcji ma znaczenie marginalne, mimo wszystko deweloper dołożył starań, aby gra prezentowała się schludnie i miło dla oka.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych