Library of Ruina - opis gry
Library of Ruina to gra RPG z elementami karcianki wyprodukowana przez studio Project Moon. Tytuł ukazał się na PC, gdzie początkowo był dostępny w programie Early Access, a następnie trafił też na Xbox One, PS4 i Nintendo Switch.
Fabuła - Library of Ruina
Produkcja Project Moon to kontynuacja Lobotomy Corporation. Głównym bohaterem gry jest Fixer, wysokiej klasy najemnik, który po swojej śmierci otrzymuje dość niezwykłe zadanie: staje się zarządcą biblioteki (także niezwykłej) z zadaniem stworzenie Księgi Doskonałej (perfect book). Schemat jest następujący: bibliotekę odwiedzają kolejni ‘goście’, których należy pokonywać w celu pozyskiwania dusz, z tych zaś (jedna dusza to jedna strona) składać kolejne książki.
Rozgrywka - Library of Ruina
Rozgrywka Library of Ruina sprowadza się przede wszystkim do staczania walk, w których uczestniczą ‘bibliotekarze’ i goście. W ich trakcie używamy kart i kości, od której zależy pomyślność ataku (na proces ten można wpłynąć rozmaitymi sposobami). Co warto dodać, gra daje nam możliwość podejrzenia kart przeciwnika, a co z tym idzie przygotowania się do jego ofensywy. Podobnie jak w innych karciankach, także i tutaj niebagatelne znaczenie ma przygotowanie odpowiednio zrównoważonej talii (użycie kart ma bowiem swój koszt, a potężniejsze ataki kosztują odpowiednio więcej).
Oprócz kart i kości wpływ na przebieg potyczek mają również emocje. W trakcie wymiany ciosów rosną one i u naszych podopiecznych, i u przeciwników. Mają one nie tylko bezpośrednie przełożenie na dyspozycję walczących, ale też w niektórych sytuacjach aktywują cutscenki.
Pokonani przemieniają się w książki. Służą one następnie do rozbudowy biblioteki lub stają się nowymi kartami do wykorzystania w bitwach. Za ich pomocą można też zapraszać konkretniejszych gości.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych