Mace Griffin: Bounty Hunter

Mace Griffin: Bounty Hunter

6,7
18 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.5
PS2 6.8
XBOX 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Warthog
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
20.06.2003
Europa:
26.09.2003
Producent:
Warthog
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
20.06.2003
Europa:
26.09.2003

Mace Griffin: Bounty Hunter - opis gry

Mace Griffin: Bounty Hunter to strzelanina wyprodukowana przez brytyjskie studio Warthog Games. Tytuł ukazał się na PC, PlayStation 2 i Xboxa (w planach była także wersja na GameCube’a). Unikalną jego cechą było płynne przełączanie się między sekcja strzelankowymi, a lataniem statkiem kosmicznym.

Akcja gry toczy się w systemie planetarnym Vagnera, na skraju znanego wszechświata. Region ten opanowany jest głównie przez wielkie korporacje szukające zysku i pionierów chcących rozpocząć nowe życie. Tytułowy Mace Griffin to łowca głów pracujący dla gildii skupiającej jego kolegów po fachu. W trakcie kampanii bierze on udział w różnych na pozór niezwiązanych ze sobą misjach, które odsłaniają pewną grubą intrygę, a także wyjawiają prawdę o tym, kto odpowiada za jego dawny pobyt w więzieniu.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Zasadniczo produkcja Warthog to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, ale jej największą atrakcją jest możliwość płynnego przejścia między sekcjami FPS a pilotowaniem statku kosmicznego. Możemy nawet włączyć autopilota i przechadzać się po pokładzie.

 

Sekcje ‘na nogach’ Griffina to niemalże nieustająca akcja (od czasu do czasu przerywana jakąś skryptowaną sekwencją). Główny bohater przebija się przez korytarzowe lokacje pełne nieprzyjaciół, a na końcu trafia do miejsca przypominającego arenę, gdzie dochodzi do kulminacyjnego starcia. Ma on do dyspozycji różne futurystyczne pukawki oraz samoregenerującą się osłonę, co w momencie wydania gry było dość świeżym rozwiązaniem. Gdy natomiast główny bohater upora się z już problemami na powierzchni, lub gdy będzie miał po prostu taką sposobność, wówczas może zasiąść za sterami statku kosmicznego. Wytyczne sprowadzają się w takich sytuacjach do tego samego - rozwałki.

 

Generalnie rzecz biorąc Mace Griffin nie doczekał się powalających oceń. Średnia oscylowała wokół 6 punktów na 10 możliwych. Recenzenci i gracze krytykowali najczęściej monotonię pojawiającą się zwłaszcza w trakcie zbyt długich kosmicznych potyczek.

Wideo - Mace Griffin: Bounty Hunter

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper