Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

7,5
23 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.7
PS2 7.9
XBOX 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
The Collective
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Bijatyka chodzona,   Otwarty świat
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
14.02.2006
Europa:
24.02.2006
Producent:
The Collective
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Bijatyka chodzona,   Otwarty świat
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
14.02.2006
Europa:
24.02.2006

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure - opis gry

Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure to gra action-adventure (z naciskiem na “action”) wyprodukowana przez The Collective i wydana przez Atari na PC, PlayStation 2 i Xboxa. Tytuł pozwalał graczom wcielić się w postać początkującego grafficiarza.

W grze wcielamy się Trane’a, początkującego ulicznego artystę działającego w fikcyjnej, dystopijnej metropolii o nazwie New Radius. Jego zadaniem będzie piąć się po kolejnych szczeblach w hierarchii grafficiarzy, rywalizować z wszelką możliwą konkurencją oraz uciekać przed depczącymi po piętach siłami porządkowymi.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Struktura gry jest liniowa, co oznacza, że zaliczamy tu level po levelu (tych jest dwadzieścia) śledząc historię Trane’a. Jak na grafficiarza przystało musi on szukać miejsc (część może być trudno dostępna, do znalezienia dobrej miejscówki służy Intuicja przybierająca postać kolorowej mgiełki), w których mógłby maznąć swoje dzieła. Mogą to być mniej lub bardziej skomplikowane malowidła. Do dyspozycji mamy rożne przybory przydające się przy tych czynnościach, a z czasem nabywamy też kolejne techniki doskonalące umiejętności. Oczywiście po drodze nie będzie zbyt łatwo, ale nasz podopieczny nie jest bezbronny: potrafi wprowadzać uderzenia rękami, nogami, używać chwytów oraz różnych elementów otoczenia.

 

Produkcję The Collective firmuje Marc Ecko, projektant i przedsiębiorca posiadający własną linię odzieży. Motywem przyświecającym grze było pytanie, “co by się stało, gdyby graffiti mogło zmieniać świat?”, a jemu towarzyszyła jeszcze chęć złożenia hołdu ulicznym artystom. Rysunki, które wychodzą spod ręki głównego bohatera, są w rzeczywistości dziełami takich osobistości jak Cope2, Futura czy Seen.

Wideo - Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper