Mario Golf - opis gry
Mario Golf to gra sportowa traktująca o golfie, w której pojawiają się postacie z uniwersum Super Mario. Za jej produkcję odpowiadało studio Camelot, tytuł ukazał się na Nintendo 64. Mimo braku numeracji była to druga część serii (pierwsza ukazała się jeszcze na NES-ie). Muzykę do Mario Golf napisał Motoi Sakuraba, kompozytor m.in. serii Tales of i Star Ocean.
Gracz może wybierać spośród kilku dobrze znanych postaci, jak Mario, Luigi, Peach, Yoshi, Wario, oraz zupełnie nowych stworzonych przez Camelot specjalnie na potrzeby gry, które, co ciekawe, już nigdy później nie pojawiły się w grach Nintendo. Każdy z dostępnych zawodników posiada opisujące go unikalne parametry.
Mario Golf oferuje kilka pól golfowych (razem 108 dołków) na motywach uniwersów Nintendo. Sterowanie nie jest skomplikowane, nawet wręcz przeciwnie - gra odpuszcza sobie zbytni realizm, dając możliwość wdrożenia się niedzielnym graczom nie mającym większego pojęcia o tej dyscyplinie sportowej. Z drugiej strony daje też sposobność rozwinięcia skrzydeł bardziej zaangażowanym osobom i zaprezentowania nabytych umiejętności. Okazji do popisów jest sporo - podczas zawodów nie tylko świecie słońce, czasami również pada deszcz, wieje silny wiatr i dzieją się inne rzeczy wymagające właściwego przygotowania.
Oprócz tradycyjnych golfowych pojedynków w grze zaimplementowano także warianty zabawy dodające trochę pieprzu do standardowej formuły. Do wyboru mamy między innymi mini golf (na malutkich polach), time attack mode, w którym musimy zaliczać pewną liczbę dołków w jak najkrótszym czasie, albo ring shot - naszym zadaniem jest w nim trafić piłką w zawieszony w powietrzu pierścień.
Mario Golf korzystał z funkcji Transfer Paka. Gracz mógł przenieść swoje postacie (i statystyki) z wersji wydanej na GameBoy Color i grać nimi w 3D. Nie można było jednak ich zapisać na cartridge’u, więc za każdym razem proces trzeba było powtarzać.
Komentarze (23)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych