Medal of Honor: Warfighter

Medal of Honor: Warfighter

Ocena wg platformy:

PC 6.4
PS3 6.4
X360 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Danger Close
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Śr. czas:
8 godzin
Liczba graczy:
1-20
Premiery
Świat:
23.10.2012
Europa:
25.10.2012
Polska:
25.10.2012
Producent:
Danger Close
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Śr. czas:
8 godzin
Liczba graczy:
1-20
Premiery
Świat:
23.10.2012
Europa:
25.10.2012
Polska:
25.10.2012

Recenzja redakcji

Recenzja gry: Medal of Honor: Warfighter
xx

Monika Pawlikowska

6.0
Recenzja gry: Medal of Honor: Warfighter
Pokaż kolejne recenzje

Medal of Honor: Warfighter - opis gry

Medal of Honor: Warfighter to pierwszoosobowy shooter wyprodukowany przez studio Danger Close Games i wydany przez Electronic Arts w październiku 2012 roku na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery osobiste. Warfighter jest sequelem Medal of Honor z 2010, a jednocześnie drugą odsłoną serii, której akcja rozgrywa się w czasach współczesnych.

W przeciwieństwie do „jedynki”, Medal of Honor: Warfighter rzuca graczy na teren kilku krajów. Przyjdzie nam odwiedzić Bośnię i Hercegowinę, Pakistan, Filipiny i Somalię. Śledzimy kolejne operacje specjalnej jednostki Tier-One, wcielając się w dwóch żołnierzy: byłego członka U.S. Navy SEAL Stumpa oraz jedną z głównych postaci z poprzedniej części Preachera. Przedmiotem konfliktu jest PETN, niebezpieczna substancja, którą terroryści wykorzystują do przeprowadzania skomplikowanych ataków. Podobnie jak miało to miejsce przy okazji „jedynki”, deweloper konsultował się z prawdziwymi żołnierzami (w tym z polskiej jednostki GROM), tak aby wydarzenia przedstawione w grze były wierne rzeczywistości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwszy Medal of Honor od Danger Close na tle konkurencji wyróżniał się tym, że akcja gry osadzona była na terenie jednego państwa. Aby urozmaicić rozgrywkę w sequelu, deweloper zrezygnował z jedności miejsca i czasu na rzecz znanych z serii Call of Duty i Battlefield przeskoków z terytorium jednego państwa na drugie. Mimo to gameplay nie uległa znaczącym zmianom, gdyż zabawa w dalszym ciągu sprowadza się do parcia przed siebie i walce z przeważającymi siłami wroga. Oprócz tak standardowych „umilaczy” jak misje z celowniczkiem na szynach, twórcy dodali także piesze pościgi, możliwość kierowania samochodem, a także wybór, w jaki sposób chcemy sforsować drzwi i dostać się do pomieszczenia pełnego wrogów.

Za multiplayer nie odpowiada tym razem DICE, jednak Danger Close w wieloosobowych potyczkach ponownie wykorzystało silnik Frostbite Engine, tym razem z cyferką „2”. Mecze rozgrywane są na małych mapach i obfitują w dynamiczną akcję.

Korzystający z silnika Frostbite Engine 2 Medal of Honor: Warfighter nie może pochwalić się taką skalą zniszczeń, jaka ma miejsce w Battlefield 3, mimo to oprawa graficzna stoi na dobrym poziomie. Kompozytor ścieżki dźwiękowej do poprzedniej odsłony, Ramin Djawadi, otrzymał tym razem wsparcie ze strony fana serii - Mike’a Shinody z zespołu Linkin Park.

Wideo - Medal of Honor: Warfighter

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper