Mega Lo Mania - opis gry
Mega Lo Mania to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Sensible Software i wydana przez Virgin Interactive. Tytuł ukazał się między innymi na komputerach Amiga i DOS oraz konsolach Sega Mega Drive i SNES.
Produkcja Sensible Software przypomina nieco popularną serię Populous. Historia jest prosta - gdzieś na krańcach wszechświata powstaje planeta, na której zamieszkują inteligentne formy życia. Jak każda cywilizacja, także i ta potrzebuje bóstwa. Do rywalizacji staje czterech pretendentów: Scarlet, Oberon, Caesar i Madcap. Przed rozpoczęciem rozgrywki wybieramy pożądaną stronę konfliktu.
Kampania składa się z dziesięciu poziomów, podczas których toczymy boje o dominację z pozostałymi trzema armiami rywali. Wcielając się w rolę bóstwa musimy skutecznie kierować naszymi wyznawcami, każąc im stawiać rozmaite budowle, produkować bronie lub walczyć. Misje rozgrywają się na wielu wyspach, które mogą być różnej wielkości. Niektóre są na tyle małe, że mieszczą się na nich zaledwie dwie strony konfliktu. Zmagania rozpoczynamy z setką wyznawców.
Mega Lo Mania posiada wiele cech wspólnych z ‘klasycznymi’ RTS-ami. Po postawieniu bazy warto zająć się badaniami i rozwojem, które zwiększą potencjał ofensywny i obronny. Z czasem nasza cywilizacja staje się coraz bardziej nowoczesna zyskując dostęp do lepszych technologii (choć dodać warto, iż potrzebujemy do tego także surowców, które należy wydobywać w międzyczasie). Dla przykładu - na początku możemy mieć łuczników, ale z czasem dochodzą również lasery i bomby atomowe.
Jeśli dane terytorium jest puste, możemy je zająć przenosząc tam naszych podopiecznych. Przeważnie jednak musimy rywalizować z innymi. Co ciekawe, w pewnych sytuacjach możemy zawiązywać sojusze, np. połączyć siły ze słabszym przeciwnikiem by wyeliminować mocniejszego stanowiącego większe zagrożenie.
Gra nie posiada trybu multiplayer.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych