Mega Man X7 - opis gry
Mega Man X7 jest siódmą odsłoną serii Mega Man X, wydaną w 2003 r. przez Capcom na konsolę PlayStation 2. W tym samym roku pojawiła się także wersja na PC, przeznaczona wyłącznie na rynek koreański.
Akcja gry toczy się po wydarzeniach z poprzedniej części serii. X, zmęczony ciągłą walką, usuwa się w cień, zostawiając zarządzanie grupą Maverick Hunters swojemu kompanowi, Zero. Pilnowania porządku w razie nagłych ataków mavericków podejmuje się więc coraz więcej najemnych organizacji. Członek jednej z nich, Axl, zaczyna kwestionować metody używane przez jego dowódcę, Reda, i rejteruje do Maverick Hunters. Wściekły Red wypuszcza więc 8 przetrzymywanych przez niego mavericków i stawia Łowcom wyzwanie: grupa, która zniszczy więcej robotów, będzie sprawować pieczę nad Axlem.
X7 jest pierwszą odsłoną serii wydaną na konsolę 6. generacji, z czym wiąże się próba odświeżenia mechaniki gry oraz przejście w oprawę 3D. Gracz ma na początku do dyspozycji dwie postacie: nastawionego na walkę mieczem Zero oraz wyposażonego w dwa pistolety Axla, który dzięki zdolności Copy Shot potrafi przejmować zdolności i wygląd trafionych nim wrogów. Postać X można odblokować dopiero pod sam koniec gry, poprzez pokonanie wszystkich 8 mavericków na planszach, lub odnalezienie połowy ze 128 rozrzuconych po planszach Reploidów.
Grę krytykowano głównie za nieudane przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar: przechodzenie sekcji 3D utrudniała praca kamery oraz sterowanie, a sekcjom 2D daleko było do poziomu wykonania znanego z poprzednich odsłon serii. Tytuł posiada też wyjątkowo słaby, angielski voice-acting, który można jednak zmienić na wersję japońską.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych