Mega Man Zero 2 - opis gry
Mega Man Zero 2 to action-platformer wyprodukowany przez studio Inti Creates i wydany przez Capcom na przenośną konsolę Game Boy Advance. Gra była bezpośrednią kontynuacją pierwszej części serii "Zero".
Akcja MMZ2 rozgrywa się rok po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej części. Zero udało się tam obalić reżim Neo Archadii, a przynajmniej tak się wszystkim wydawało. W rzeczywistości jednak wkrótce hydrze odrasta łeb, a nawet łby. Kontrolę nad dystopijnym państwem przejmuje bowiem trzech innych antagonistów zagrażających bezpieczeństwu świata.
W kwestii rozgrywki MMZ2 czerpie oczywiście garściami z poprzednika. W grze ponownie wcielamy się w postać Zero, który musi stawić czoło siłom Neo Archadii. Sterowanie jest podobne i, co warto podkreślić, opcje konfiguracji pozwalają nam podpiąć umiejętności podopiecznego pod wybrane przyciski, jeśli mamy taką potrzebę.
W grze pojawiają się patenty z poprzedniej części. Zero w trakcie swoich zmagań położy łapy na kilku broniach o różnych właściwościach, które można modyfikować, choć możliwości w tym zakresie jest ogólnie nieco mniej niż ostatnio. Pojawiają się także swoiste dopałki zwane Cyber Elves wpływające na formę głównego bohatera na czas trwania misji. Mogą one dla przykładu zwiększyć ilość energii lub dać boosta do atrybutów.
Nowymi rozwiązaniami są Formy i techniki typu EX Skills. Te pierwsze otrzymujemy po wykonaniu opcjonalnych wytycznych (np. zniszczeniu pewnej liczby przeciwników za pomocą Buster Shota). Formy rzutują na zdolności Zero - pozytywnie i negatywnie. EX Skills to z kolei specjalne umiejętności otrzymywane po bossach, jeśli po wykonanej misji zgarniemy ocenę A lub S.
MMZ2 posiada także tryb multiplayer dla dwóch graczy. Oferuje on trzy warianty zabawy: Time Attack, Enemy Battle i Get Item.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych