Mercenaries Wings: The False Phoenix

Mercenaries Wings: The False Phoenix

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC -
PS4 -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Rideon Japan
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
10.10.2018
Europa:
08.11.2018
Producent:
Rideon Japan
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
10.10.2018
Europa:
08.11.2018

Mercenaries Wings: The False Phoenix - opis gry

Mercenaries Wings: The False Phoenix to gra strategiczna wyprodukowana przez studio Rideon Japan i wydana przez Circle Entertainment. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch. Mercenaries Wings to spin-off serii Mercenaries Saga.

Fabuła - Mercenaries Wings: The False Phoenix

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry rozgrywa się w królestwie Dryden, gdzie wciąż żywa jest legenda o feniksie, który w zamierzchłej przeszłości uratował kraj przed jego wrogami. Opowieść ta jest inspiracją dla króla Harolda, który zaczyna się rozpychać łokciami pośród innych państw regionu. My przejmujemy tu kontrolę nad grupą najemników wynajętych przez władcę Dryden. Początkowo szukają oni tylko zarobku, z czasem jednak zaczynają kwestionować decyzje Harolda, mając poważne wątpliwości, czy jego rządy w rzeczywistości służą krajowi.

Rozgrywka - Mercenaries Wings: The False Phoenix

Rozgrywka nie odbiega specjalnie od klasyki gatunki. Turowe bitwy rozgrywają się na mapkach pokrytych kwadratowymi polami, po których poruszają się jednostki nasze i naszego przeciwnika. Do dyspozycji mamy różne postacie, na których potencjał bojowy możemy wpływać, zmieniając im ekwipunek lub udoskonalając profesje. Poza zwykłymi umiejętnościami nasi podopieczni dysponują też wskaźnikiem nabijanym z czasem (tj. rosnącym wraz z każdą turą). Pozwala on skorzystać ze specjalnych umiejętności różniących się w zależności od klasy postaci. Magowie dla przykładu mogą atakować z dystansu, a rycerze/wojownicy powinni się znajdować bliżej nieprzyjaciela. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość ‘zakonserwowania’ tej specjalnej energii z myślą o kolejnych potyczkach, z czego warto skorzystać, gdy chcemy dobić ledwo zipiącego nieprzyjaciela. 

Z nowości warto też wspomnieć o wertykalnych mapach i opcji wyboru lidera, co ma przełożenie na zdolności takiej postaci.

W grze zaimplementowano system rozwoju. Jego działanie jest proste: wraz z postępami otrzymujemy punkty, a te służą nam do nauki nowych umiejętności lub -- to rzadziej -- dalszego rozwijania specjalizacji danej profesji. 

Wideo - Mercenaries Wings: The False Phoenix

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper