Metal Dogs

Metal Dogs

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 5.0
PC 7.0
PS4 -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
24Frame
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji,   Roguelike
Premiery
Świat:
25.08.2021
Europa:
25.08.2021
Producent:
24Frame
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji,   Roguelike
Premiery
Świat:
25.08.2021
Europa:
25.08.2021

Metal Dogs - opis gry

Metal Dogs to gra action-RPG wyprodukowana i wydana przez studio 24Frame. Tytuł ukazał się na PC, gdzie pierwotnie był dostępny w programie Early Access, a później trafił także na PS4 i Switch. Był on spin-offem serii Metal Max znanej przede wszystkim w Japonii.

Fabuła - Metal Dogs

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja 24Frame to spin-off serii Metal Max. Akcja rozgrywa się w tym samym uniwersum, z tą jednak różnicą, że tym razem przejmujemy kontrolę nad uzbrojonym po zęby psem - maskotką głównych odsłon cyklu.

Tutejszą fabułę cechuje minimalizm. Wszystko rozpoczyna się od znalezienia na postapokaliptycznym pustkowiu nieprzytomnego czworonoga z obrożą, w której ukryto chip z nagraniem przedstawiającym jego wcześniejsze perypetie. W trakcie rozgrywki poznajemy historię tego, jak nasz podopieczny znalazł się w miejscu, w którym się znalazł.

Rozgrywka - Metal Dogs

Metal Dogs nie jest grą jRPG jak Metal Max, tylko action-RPG w typie serii Diablo. Podczas rozgrywki wcielamy się w psa (spośród trzech ras do wyboru) przemierzającego postapokaliptyczne pustkowia z wielkimi spluwami przywiązanymi do grzbietu (i nie tylko). Gra posiada strukturę questową pozwalając nam wykonywać rozmaite zlecenia przeważnie sprowadzające się do realizowania prostych wytycznych, np. wyeliminowania określonych przeciwników (do tego dochodzą ponadto wytyczne opcjonalne stawiające poprzeczkę wyżej). Nie ma tu otwartego świata, w zależności od questa jesteśmy przenoszeni do konkretnego dungeonu (pomieszczenia w dungeonach są zaś generowane proceduralnie).

System walki jest zręcznościowy. Nasz podopieczny ma do dyspozycji rozmaite rodzaje uzbrojenia - z początku jest to zardzewiały karabin maszynowy, lecz z czasem pojawiają się lepsze pukawki. Na bronie przeznaczono trzy sloty, w związku z czym mamy możliwość takiego doboru uzbrojenia, by odpowiadał on naszemu stylowi grania. 

Podczas ekspedycji do dungeonów natykamy się na mniej lub bardziej groźnych przeciwników. Na szczególną uwagę zasługują ci oznaczeni jako “Wanted”, za których pokonanie otrzymujemy specjalne nagrody. 

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper