Metal Slug 4 - opis gry
Metal Slug 4 to scrollowana strzelanina typu run and gun wyprodukowana przez koreańskie studio Mega Enterprise i wydana w Europie przez SNK Playmore. Tytuł pierowtnie ukazał się na automatach, a później został także przeniesiony na konsole PlayStation 2, Xbox i Wii (w ramach oferty Virtual Console).
Akcja czwartej części Metal Slug rozgrywa się rok po wydarzeniach ukazanych w ‘trójce’. Światowemu pokojowi zagraża organizacja terrorystyczna o nazwie Amadeu i jej wirus, który jest w stanie rozłożyć na łopatki zabezpieczenia każdego kraju na świecie. Wrogowi musi stawić czoło specjalny oddział składający się z czwórki komandosów - Marco, Fio, Nadii i Trevora.
Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki możemy wybrać w czyje buty wejść, choć nie ma to żadnego przełożenia na gameplay. Założenia nie uległy zmianie względem poprzedników - nasz podopieczny w pojedynkę lub z drugim graczem naciera przed siebie eliminując rzesze nieprzyjaciół i na końcu planszy staczając pojedynek z bossem. Wszystkich poziomów jest łącznie sześć. W trakcie kampanii odwiedzimy między innymi obskurne miasto, śnieżne góry i egipską piramidę. Jedna plansza pozwala nam nawet pruć do przeciwników z motoru.
Podopieczni mają do dyspozycji różne bronie, jednak warto dodać, iż niemal wszystkie pojawiły się już w części trzeciej (nowe są dwa duże karabiny maszynowe). Najważniejszą nowością w Metal Slug 4 jest system trzaskania combosów. Po zdobyciu specjalnego medalu w rogu ekranu pojawia się licznik odmierzający czas. Odstrzeleni wówczas przeciwnicy dostarczają większej liczby punktów, ale zgon w trakcie misji zgarniętych bonusów nas pozbawia.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych