Midnight Club 3: DUB Edition - opis gry
Midnight Club 3: DUB Edition to gra wyścigowa w stylu arcade wyprodukowana przez Rockstar San Diego na PlayStation 2 i Xboxa. Tytuł ukazał się także na PlayStation Portable, za jego konwersję odpowiadało Rockstar Leeds.
Midnight Club 3, podobnie jak poprzednie części, opierał się na koncepcji otwartego świata, która pozwoliła na swobodne poruszanie się po ulicach miast bez żadnych sztucznych barier i ograniczeń. W “trójce” mieliśmy do dyspozycji Atlantę, San Diego i Detroit.
Twórcy przygotowali kilka rodzajów wyścigów. Są to Ordered Race, gdzie ścigamy się z kilkoma rywalami i musimy w odpowiedniej kolejności zaliczyć checkpointy rozmieszczone w mieście, Unordered Race (to samo ale checkpointy zaliczamy według własnego widzimisię), Autocross Races (ulice pozbawione są ruchu, przechodniów i policji, a my musimy zaliczyć trasę mieszcząc się w podanym czasie) oraz Track Events (to samo co poprzednio, ale z rywalami). Gracz może także tworzyć własne zawody używając Race Editor, co robi rozstawiając checkpointy w wybranych przez siebie punktach, wyznaczając zamknięte trasy i decydując o takich czynnikach, jak pogoda lub ruch na drogach.
Midnight Club 3 to pierwsza części serii, w której można było modyfikować samochody - zarówno ich wygląd, jak i osiągi. Wygrywając wyścigi gracz zdobywał lepsze fury i odblokowywał więcej opcji związanych z tuningiem. Pojazdów oferowano sporo i dzieliły się one na kategorie: Tuners (japońskie), Muscles (amerykański oldskul), SUVy, Luxury Cars (drogie luksusowe samochody) oraz motocykle.
Produkcja Rockstar San Diego pochwalić się mogła bardziej rozbudowanym trybem sieciowym dostępnym również dla posiadaczy PS2. Pozwalał on ścigać się z graczami z całego świata, a także zakładać kluby lub przystępować do zespołów innych osób. Większość wariantów zabawy z singla dostępna była online, w sieci umieścić mogliśmy nawet nasze dzieła z edytora.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych