Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI

6,5
11 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Black Hole Entertainment
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
13.10.2011
Europa:
13.10.2011
Polska:
13.10.2011
Producent:
Black Hole Entertainment
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
13.10.2011
Europa:
13.10.2011
Polska:
13.10.2011

Might & Magic: Heroes VI - opis gry

Might & Magic: Heroes VI to strategia turowa wyprodukowana przez węgierskie studio Black Hole Entertainment i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się na komputerach z systemem Windows. Był on prequelem piątej odsłony Might & Magic.

Akcja gry rozgrywa się na kontynencie Thallan, który jest częścią fantastycznego świata Ashan wykreowanego przez Ubisoft na użytek serii Might & Magic. Fabularna kampania toczy się 400 lat przed wydarzeniami ukazanymi w piątej odsłonie cyklu. Kręci się ona wokół dynastii Gryfów - po zabójstwie dotychczasowej głowy rodu piątka jego dzieci przystępuje do pięciu różnych frakcji. Co gorsza, na uboczu dzieją się inne rzeczy, które wstrząsną Thallan - intryga aniołów oraz inwazja demonów z zaświatów.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Heroes VI możemy wybrać jedną z pięciu wspomnianych frakcji. Z grubsza rzecz biorąc dwie z nich stoją po jasnej stronie mocy, dwie po ciemnej, a jedna jest neutralna. Trzon rozgrywki pozostał z grubsza bez zmian, tj. turowe bitwy rozgrywają się na mapach pokrytych polami po których poruszają się jednostki, a kluczową funkcję pełnią “herosi”, dowódcy poszczególnych armii, choć twórcy zaimplementowali oczywiście tu i ówdzie szereg nowych rozwiązań, mniejszych i większych.

W ‘szóstce’ gromadzimy tylko cztery surowce (zamiast siedmiu), przy czym dwa z nich (drewno i kamienie) występują dość często, trzeci rzadziej (złoto), a czwarty (kryształy) bardzo rzadko. Nowym patentem jest też tak zwana strefa kontroli, która blokuje przejmowanie niektórych obiektów, jeśli wcześniej nie podbijemy lokacji której są one podporządkowane, oraz system reputacji. To, czy będziemy okrutni, czy miłosierni, wpływa na to, jakie klasy otrzymamy i na zakończenie.

Są też mniej znaczące zmiany, dzięki którym możemy np. łatwiej werbować nowych towarzyszy broni, przemieszczać się pomiędzy lokacjami (dzięki portalom) czy wyuczać się nowych magicznych umiejętności bez potrzeby budowania gildii.

Gra oferuje też multiplayer. W nowym trybie wieloosobowym musimy podbić jak najwięcej miast i potem utrzymać kontrolę nad zdobytymi terytoriami.

Wideo - Might & Magic: Heroes VI

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper