Mighty Gunvolt Burst

Mighty Gunvolt Burst

7,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 7.0
3DS 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Strzelanina,   Akcja
Premiery
Świat:
15.06.2017
Europa:
15.06.2017
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Strzelanina,   Akcja
Premiery
Świat:
15.06.2017
Europa:
15.06.2017

Mighty Gunvolt Burst - opis gry

Mighty Gunvolt Burst to dwuwymiarowa gra zręcznościowa typu run and gun wyprodukowana i wydana przez Inti Creates. Tytuł ukazał się na konsolach 3DS i Nintendo Switch. Był on kontynuacją Mighty Gunvolt.

Mighty Gunvolt Burst jest grą bardziej rozbudowaną od poprzednika, który był bardziej swego rodzaju spin-offem Azure Striker Gunvolt. W sequelu mamy do wyboru dwie postacie. Jest to znany z pierwowzoru Gunvolt oraz znany z Mighty No. 9 robot Beck. Historie obu postaci są inne. Gunvolt startuje w specjalnych zawodach, natomiast (po wydarzeniach ukazanych w swojej grze) bierze udział w treningu, który odbywa się w wirtualnej rzeczywistości. Różnice nie są jednak szczególnie istotne.
 
Podobnie jak w pierwowzorze tutaj także mamy do czynienia ze stylem graficznym przywodzącym na myśl action-platformery ze sprzętów 8-bitowych. W grze przechodzimy kolejne plansze i walczymy z bossami. Są to przeciwnicy znani z Mighty No.9 - każdy z nich ma inne umiejętności i wymaga przedsięwzięcia innej strategii. W odróżnieniu jednak od klasyków z ery 8-bitów tutaj stopień trudności nie jest bezlitosny - dysponujemy bowiem nieograniczoną liczbą żyć, a najpoważniejszą konsekwencją wtopy jest utrata punktów.
 
Burst to nie tylko podtytuł gry, ale także nazwa zaimplementowanej tutaj mechaniki. Otóż eliminując przeciwnika z wystarczająco bliskiej odległości sprawiamy, że ten bardziej widowiskowo eksploduje, co dostarcza większej liczby punktów. Eliminując w ten sposób kolejne przeszkadzajki tworzymy chaina, który zdobycz punktów jeszcze pomnaża.
 
Na uwagę zasługuje również kustomizacja. Wraz z postępami otrzymujemy upgrade’y i punkty doświadczenia, za pomocą których możemy konstruować własne bronie/pociski. System ten pozwala wpłynąć na wiele najróżniejszych rzeczy, nie tylko na siłę rażenia, ale na inne właściwości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Mighty Gunvolt Burst

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper