Monster Rancher  (2019)

Monster Rancher (2019)

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 6.0
Mobile 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Koei Tecmo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Symulacja
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.12.2019
Producent:
Koei Tecmo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Symulacja
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.12.2019

Monster Rancher (2019) - opis gry

Monster Rancher to gra traktująca o hodowaniu potworów. Za jej produkcję odpowiadało Koei Tecmo. Tytuł ukazał się na urządzeniach przenośnych i konsoli Nintendo Switch. Był on remasterem produkcji, którą pierwotnie wydano w 1997 roku na PS1.

Główne założenia względem oryginału pozostały bez większych zmian. Monster Rancher pozwala nam się wcielić w hodowcę, który pnie się po kolejnych szczeblach ‘kariery’. Obowiązki sprowadzają się do hodowania potworów, a następnie do wystawiania ich w różnych turniejach. Proces wygląda z grubsza tak, że w przerwie między pojedynkami trenujemy podopiecznych doskonaląc ich zdolności. Ich formę opisuje sześć parametrów: Power (odpowiada za siłę), Skill (celność), Speed (skuteczność unikania ataków oponentów), Intelligence (siłę ataków ‘energetycznych’), Life (liczba HP) oraz Defense (odporność na ataki fizyczne). Ćwiczyć można na różne sposoby: albo samemu dawać wytyczne, albo wysłać potwory do ekspertów, gdzie mają szansę nabyć nowe umiejętności. Należy jednak pamiętać, by nie przesadzić - przetrenowane monstra mogą stać się krnąbrne, a w skrajnym przypadku kopnąć w kalendarz.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poza trenowaniem istnieje też możliwość wysyłania potworów na przygody, ale najważniejsze są rzecz jasna turnieje. System walki jest turowy, a podczas starć podopieczni mają do dyspozycji listę dostępnych zdolności. Niektóre można odpalać w bliskiej odległości od przeciwnika, a niektóre wymagają większego dystansu. W trakcie pojedynków posiadamy bezpośrednią kontrolę nad naszym ‘zawodnikiem’.

Główną atrakcją pierwowzoru była możliwość pozyskiwania potworów ‘generowanych’ dzięki płytom CD z muzyką. W zależności od tego, jaka to była płyta, rezultat był inny. W remasterze ta funkcja nie jest oczywiście dostępna. Zamiast tego nowych podopiecznych pozyskujemy przeglądając specjalną bazę danych zawierającą albumy rozmaitych wykonawców.

Pozyskane potwory możemy wystawiać do walki z potworami innych graczy.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper