Mortal Kombat: Deadly Alliance - opis gry
Wydane w 2003 roku na PlayStation 2, Xboksa i GameCube'a Mortal Kombat: Deadly Alliance jest piątą odsłoną Smoczego Turnieju. Gra ukazała się także w handheldowym wydaniu na GBA.
Tło fabularne Mortal Kombat: Deadly Alliance kontynuuje wydarzenia przedstawione w czwartej części serii. Quan Chi zdołał uwolnić się z Netherrealm, do którego w akcie wściekłości wciągnął go Scorpion po tym, jak dowiedział się, iż to czarnoksiężnik odpowiada za śmierć jego rodziny. Przebiegły nekromanta sprzymierzył się z Shang Tsungiem tworząc tytułowe Deadly Alliance, którego pierwszymi ofiarami są Liu Kang i Shao Kahn. Władający błyskawicami Raiden zrzeka się swojej boskości, by móc zainterweniować wraz z wojownikami Królestwa Ziemi, doskonale zdając sobie sprawę, iż połączone siły Quan Chi i Shang Tsunga będą niepokonane, gdy tylko uda im się wypełnić plan zakładający powstanie wielkiej, składającej się z dusz poległych wojowników armii.
W Deadly Alliance znajdziemy dobrze znane graczom postacie, jak i zupełnie nowych zawodników, m.in. pijanego mistrza Bo' Rai Cho, wampirzycę Nitarę i członkinię klanu Lin Kuei, Frost. Sama rozgrywka postrzegana jest jako całkowity reboot mechaniki gry - każda z postaci posiada trzy indywidualne style walki, w tym dwa polegające na walce wręcz i jeden robiący użytek z przypisanej danemu zawodnikowi broni. Komplet ruchów uzupełniają Fatality w liczbie jednego dla każdej postaci. Nowościami są tryb "Konquest", który rozszerza fabułę, służąc jako tryb treningowy rzucając graczom serię wyzwań, i Krypta, w której za zebrane monety kupujemy różnego typu bonusy i odblokowujemy ukryte postacie. Jako smaczek dla fanów deweloper umieścił w Deadly Alliance staroszkolne Test Youre Might i wariację na jego temat w postaci Test Your Sight.
Komentarze (12)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych