Mushihimesama Futari

Mushihimesama Futari

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

X360 -
Mobile -
ARC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Cave
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
27.10.2006
Producent:
Cave
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
27.10.2006

Mushihimesama Futari - opis gry

Mushihimesama Futari (tłum. "Bug Princess Duo") jest strzelaniną z gatunku bullet hell, wydaną pierwotnie na automaty w październiku 2006 r. z późniejszymi konwersjami na konsolę Xbox 360 oraz platformę mobilną iOS. Za developing odpowiadała firma Cave, a za dystrybucję AMI (automaty) oraz Cave.

Mushihimesama Futari jest bezpośrednim sequelem pierwszej odsłony serii, więc jego oś fabularna rozgrywa się bezpośrednio po już znanych wydarzeniach. Kiedy dosiadającej złotego żuka Kiniro bohaterka, Reco, udaje się pokonać i rzekomo uśmiercić głównego antagonistę, Akiego, jego oszalała z rozpaczy matka Larsa poprzysięga zemstę na morderczyni. Pchany instynktem Palm, jej młodszy syn, nie wierzy w winę dziewczyny, wymyka się więc z domu na swoim smoku, aby odnaleźć ją i usłyszeć jej wersję historii. Jednak to Reco natyka się na zagubionego w leśnych ostępach Palma i dwójka szybko zostaje przyjaciółmi. Po wyjaśnieniu nieporozumienia oboje postanawiają wrócić do domu Akiego, aby powstrzymać ofensywę Larsy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zasady rozgrywki pozostały niezmienione względem pierwszej odsłony Mushihimesama - do gry wciąż podchodzić można w jednym z trzech styli (Original, Maniac oraz ukrytym Ultra), których różnice w zasadach wpływają nieco na zaliczanie kolejnych plansz. Co 500 zdobywanych podczas gry klejnotów zmienia się kolor ich licznika - kiedy jest niebieski, więcej zdobyczy otrzymywać będziemy po strzałach laserem, a kiedy zielony - po salwach pocisków. W trybie Maniac dochodzi to nich także kolor czerwony, oferujący większe nagrody za zestrzelenia domyślnym trybem ognia.

Wersja na konsolę Microsoftu zawiera znaną z automatów, usprawnioną edycję Version 1.5, zawierającą nie tylko poprawioną oprawę audiowizualną oraz różne rodzaje filtrów graficznych, ale także dwa nowe tryby rozgrywki: Novice oraz Arrange. Novice jest przeznaczoną dla początkujących wersją trybu Arcade, z kolei Arcade wprowadza do gry nowe zasady Zamiast wybierać przed każdym poziomem, z jakiego trybu ognia chcemy korzystać, do dyspozycji mamy zarówno Reco, jak i Palm - każde z bohaterów oferuje inny jego rodzaj, pomiędzy którymi możemy się przełączać podczas gry (podczas zamiany aktywna jest bariera ochronna). Inna różnica dotyczy funkcji auto-bomb - jeżeli posiadamy chociaż jeden ładunek w momencie otrzymania zabójczego trafienia, zamiast przerwania gry zostaje odpalona ratująca życie bomba "tzw. "bomb save").

Tak jak Mushihimesama, Mushihimesama Futari pozbawiona jest blokady regionalnej. Zarówno edycję limitowaną (ze ścieżką dźwiękową, panelem na konsolę oraz jedną z dwóch kart telefonicznych), jak i wydana później edycję platynową można bez przeszkód zaimportować i uruchomić na amerykańskich oraz europejskich modelach konsoli. 

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper