Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Impact
Producent:
Namco Bandai
Wersja językowa:
angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
24 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.10.2011
Europa:
11.11.2011
Polska:
11.11.2011
Producent:
Namco Bandai
Wersja językowa:
angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
24 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.10.2011
Europa:
11.11.2011
Polska:
11.11.2011
Naruto Shippunden: Ultimate Ninja Impact to chodzona bijatyka dedykowana konsolce PlayStation Portable. Tytuł ten miał swoją premierę 27 września 2011 roku, a europejscy gracze musieli czekać do 15 listopada, aby zagrać w swoją kopię gry. Wydaniem gry zajęło się Namco Bandai Games, produkcję zaś zostawiono CyberConnect2.
Gra ukazuje losy Naruto, który doskonali swoje umiejętności w walce, by zostać największym wojownikiem, a z czasem jego losy się komplikują, kiedy wojenna zawierucha wciąga go w wir niebezpieczeństw. Naruto Shippunden: Ultimate Ninja Impact ma swe korzenie w anime Naruto - japońskiej animacji znanej na całym świecie. Logicznym zatem jest, że gracz spotka na swej drodze osobistości z wyżej wymienionego anime. Znajdziemy tu około 50 postaci, w tym 26 z nich jest grywalnych.
Standardowo jako tytułowy bohater przemierzamy mapę, wykonując po drodze różne zadania, przy okazji zdobywamy doświadczenie i przedmioty zwiększające nasz potencjał bitewny. Nie brakuje tutaj pojedynków z bossami, jak i walk z całą gromadą przeciwników podzielonych zazwyczaj na duże grupy. W starciach nierzadko wspomaga nas kompan, z którym przy odpowiednich warunkach można wykonać techniki łączone. Specjale protagonisty są skuteczne i efektowne, nie brakuje w nich rozbłysków, niszczonego otoczenia oraz krzyków porażonych adwersarzy. Pojawiają się także dynamiczne zbliżenia podczas egzekucji ciosów. Pomijając tryb Story, warto sprawdzić zabawę w Versus, gdzie istnieje możliwość pojedynku 1 na 1 ze znajomym bądź postacią prowadzoną przez sztuczną inteligencję.
Naruto Shippunden: Ultimate Ninja Impact charakteryzuje się dobrą oprawą graficzną, stworzoną techniką cell-shading. Gracz może odnieść wrażenie, że oto znalazł się w anime oglądanym dotąd na ekranie komputera/telewizora. Minusem są trochę zbyt blisko dorysowujący się przeciwnicy. Ciekawostką jest natomiast to, że głosy postaciom użyczały te same osoby, które zajmowały się voice actingiem w przypadku realizacji serialu.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych