No More Heroes III - opis gry
No More Heroes III to gra akcji wyprodukowana przez studio Grasshopper Manufacture i wydana przez Marvelous Entertainment. Tytuł ukazał się pierwotnie na Nintendo Switch, a później także na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series i PC.
Fabuła - No More Heroes III
Akcja rozgrywa się niecałe dziesięć lat od zakończenia części drugiej, choć punkt wyjścia dla fabuły ma miejsce wcześniej. Niejaki Damon Ricotello, zwyczajny chłopiec jakich wielu, który podczas wycieczki do lasu odnajduje małego kosmitę o imieniu FU. Oboje zaprzyjaźniają się, lecz za jakiś czas ich drogi się rozchodzą. W wyniku tej znajomości Damon zyskuje wyjątkowe moce, a jego firma kwitnie dzięki obcym technologiom. Mija 20 lat. FU wraca na Ziemię, lecz nie jest już małym, sympatycznym kosmitą, tylko budzącym grozę renegatem, który wraz ze swoją świtą niszczy światy dla zabawy.
Rozgrywka - No More Heroes III
Trzon rozgrywki No More Heroes III nie uległ zmianie względem poprzednich części. Produkcja studia Grasshopper Manufacture to gra akcji TPP, w której wcielamy się w Travisa Touchdowna, zawodowego zabójcę próbującego wspiąć się na szczyt rankingu galaktycznych superbohaterów. Nasz podopieczny przemieszcza się po trójwymiarowym otwartym świecie (korzysta z motocykla), gdzie może podjąć się wykonania rozmaitych zadań (wliczając to choćby koszenie trawników). W ten sposób gromadzimy pieniądze pozwalające następnie stanąć do walki z przeciwnikiem sklasyfikowanym we wspomnianym rankingu. Świat NMH3 składa się z pięciu wysp, w tym miasta Santa Destroy.
Podczas starć Travis używa przede wszystkim swojego energetycznego miecza. Obrażenia zadawane przeciwnikom nabijają wskaźnik Tenison Gauge pozwalający wejść w specjalny stan podnoszący potencjał bojowy głównego bohatera. Miecz może się jednak rozładować, co wymaga potrząsania nim (jesteśmy wówczas narażeni na ataki). Oprócz tego protagonista potrafi również korzystać z chwytów rodem z pojedynków wrestlingowych i możemy mu podpiąć trzy zdolności przydatne do walki.
W No More Heroes III zaimplementowano system rozwoju. Pomiędzy misjami możemy odwiedzić motelowy pokój Travisa, gdzie da się podnieść parametry, a także spędzać czas na graniu w minigry, zmienianiu ciuchów, konstruowaniu chipów itd.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych