PixelJunk Monsters: Ultimate HD - opis gry
PixelJunk Monsters: Ultimate HD to strategia typu "Tower Defense" stworzona i wydana przez Double Eleven 30 lipca 2013 roku na PlayStation Vita, 26 sierpnia 2013 na Windows (Steam, GoG) i 30 września 2013 roku na PC z Linux lub Macintoshem (Steam).
Produkcja jest odświeżeniem zaprojektowanym na bazie wcześniejszych odsłon serii tworzeniem których zajęło się Q-Games. Tak więc poza specjalnie przygotowaną na potrzeby odświeżenia zawartością znajdują się także część map lub/i trybów z PixelJunk Monsters, dodatku PixelJunk Monsters Encore oraz PixelJunk Monsters Deluxe. Rdzeń mechaniki rozgrywki jest typowy dla gatunku "Tower Defense", czyli zadaniem gracza jest tak umieszczać elementy obronne, by wrogowie nie byli w stanie zniszczyć pewnego celu. W ramach tej produkcji deweloper zdecydował się nie zmieniać przyjętych we wcześniejszych odsłonach serii odsłonach i skupił się głównie na usprawnieniach natury technicznej oraz graficznej.
Z tą produkcją można zapoznać się w rozgrywce dla pojedynczego gracza oraz z innym graczem, zarówno lokalnie jak i przy wykorzystaniu Internetu (nie obsługuje czatu, ale korzysta z pozwalającego na tworzenie wiadomości za pomocą glifów systemu TikiSpeak). Wersja na PS Vita wykorzystuje ekran dotykowy, natomiast ta na PC pozwala na nagrywanie materiałów celem ich publikacji na portalu Youtube.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych