Pocket Fighter - opis gry
Pocket Fighter to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez Capcom. Tytuł ukazał się najpierw na automatach, a następnie został przeniesiony także na PlayStation, Saturna przenośnego Wonderswana oraz PlayStation 2 (jako część składanki). W grze występowały postacie z serii Street Fighter, lecz były one wykonane w stylu chibi.
Pocket Fighter, pomijając styl graficzny, wprowadza kilka nowych patentów do formuły Street Fightera. Do wyboru otrzymujemy tutaj dwanaście postaci - sześć ze SF, trzy z Darkstalkers, jedna z Red Earth (bijatyki wydanej tylko na automatach) oraz dwie ukryte, które należy odblokować.
Podczas pojedynków zawodnicy mogą korzystać z kryształów, które wpływają na ich zdolności (patent z Red Earth), oraz orbów, którymi da się ciskać w przeciwników (potrafią one np. zamrozić na chwilę oponenta lub zamienić go w kamień). Każde starcie rozpoczynamy mając jeden przedmiot tego typu.
W Pocket Fighter jest łącznie pięć wskaźników. Jeden informuje o stanie zdrowia podopiecznego, drugi, podzielony na dziewięć części, o zdolności odpalenia Mighty Combo. Na dole ekranu znajdują się z kolei jeszcze trzy wskaźniki, które odpowiadają za ataki specjalne.
Cztery przyciski pada odpowiadają za cios ręką, nogą, specjal oraz taunt. Specjal to specjalny nie dający się zablokować atak, który postać przed wyprowadzeniem uderzenia musi ‘naładować’. Celny cios nie tylko jest w stanie pokiereszować rywala, ale także wybić mu z rąk posiadane kryształy. Oczywiście nie brakuje także bardziej wymyślnych ataków wymagających wklepania odpowiedniej kombinacji przycisków, jednak ogólnie rzecz biorąc Pocket Fighter powstał z myślą o młodszych odbiorcach, dlatego jest prostszy.
Nowe rodzaje umiejętności to Flash Combos i Costume Combos. Flash Combos to krótkie i szybkie sekwencje ciosów, natomiast Costume Combos to bardziej skomplikowane kombinacje, podczas których zawodnik zmienia strój.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych