Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity - opis gry
Pokemon Mystery Dungeon: Gates to Infinity to japońska gra RPG typu dungeon crawler wyprodukowana przez Spike Chunsoft i wydana przez Nintendo. Tytuł ukazał się na 3DS-a. Gates to Infinity to dziewiąta odsłona serii Pokemon Mystery Dungeon.
Punkt wyjścia w Gates to Infinity jest podobny jak w przypadku poprzednich części. Wszystko zaczyna się od dziwnego snu, po którym gracz przybiera postać wybranego pokemona. W odróżnieniu od poprzedników nie ma tu quizu, który decyduje o to, nad jakim stworkiem przejmiemy kontrolę. Do wyboru jest sześć możliwości: Pikachu, Snivy, Tepig, Oshawott i Axew.
Gra łączy cechy serii Mystery Dungeon i głównych odsłon Pokemonów. Przez lwią część czasu przemierzamy dungeony z losowo generowanymi pomieszczaniami, których twórcy przygotowali w sumie ponad czterdzieści. System walki jest turowy, ale rzecz jasna różni się od bardziej tradycyjnych japońskich RPG-ów. Podczas pojedynków nie jesteśmy przenoszeni na specjalnie wydzielony obszar. Podopieczni i przeciwnicy mogą się swobodnie poruszać, ale każda czynność, nawet zmiana pozycji, to jedna tura. Ataki przypisane są pod przyciski konsoli. Wygrana pozwala w niektórych przypadkach skaptować nowego pokemona.
Poza przeczesywaniem dungeonów odwiedzamy także miasto Post Town, które pełni funkcję bazy wypadowej. Możemy w nim odwiedzać sklepy, zarządzać ekipą, przyjmować poboczne questy itd.
Gates to Infinity robi użytek z funkcji konsoli. Wymienić można Wi-Fi (multiplayer dla czterech osób i możliwość pobierania dodatków) oraz patent pozwalający skanować otoczenie wokół nas kamerą, co może odblokować dostęp do dungeonów we właściwej grze.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych