Postal - opis gry
Postal to strzelanina z widokiem izometrycznym wyprodukowana przez amerykańskie studio Running With Scissors i wydana przez Ripcord Games w 1997 roku. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych. W swoim czasie wywołał on kontrowersje zawartością, przez co zakazano jego sprzedaży w niektórych krajach.
Gra nie koncentruje się opowiadaniu historii. Generalnie chodzi o to, że wcielamy się w gościa, który traci panowanie nad sobą (od powiedzenia “going postal”) i zaczyna rzeź. Dlaczego? Tego za bardzo nie wiadomo, choć pojawiające się od czasu do czasu (na początku każdej planszy) fragmenty dziennika ‘bohatera’ sugerują, że w jego mieście mogła zostać rozpuszczona jakaś substancja wpływająca na umysły mieszkańców.
W Postal nie walczymy ani z kosmitami, ani z demonami, ani nawet ze złymi ludźmi. Możemy eliminować wszystkich jak leci - nawet wzorowych, nieuzbrojonych obywateli (nie oznacza to jednak, że nikt nie chce nas powstrzymać; wręcz przeciwnie). Rzecz polega na tym, aby ‘upolować’ określoną liczbę nieszczęśników, co pozwoli odblokować przejście do kolejnej planszy. Tych jest łącznie szesnaście i w trakcie ich przechodzenia odwiedzimy różne zakątki miasta i jego okolice.
Do dyspozycji mamy różne rodzaje broni. Początkowo jest to słaby karabin maszynowy z nieograniczonym zapasem amunicji, ale z czasem kładziemy łapska też na innych narzędziach do zabijania. Mamy w sumie osiem slotów na broń.
Oprócz trybu singlowego gra oferuje także wyzwania, edytor poziomów oraz multiplayer, w którym zmagać się może maksymalnie szesnaście osób. Multi oferuje trzy warianty rozgrywki: Going Postal (klasyczyny deathmatch), Capture the Flag oraz The March, w którym musimy zabić jak najwięcej cywilów.
Do gry udostępniono rozszerzenie, które oferowało kilka nowych poziomów.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych