Project CARS - opis gry
Project CARS to gra wyścigowa o charakterze symulacji, za którą odpowiada Slightly Mad Studios. W jej tworzeniu jak i finansowaniu aktywnie biorą udział gracze, a wszystko to za pośrednictwem platformy World of Mass Development.
Gracze będą mieli ogromny wpływ na to, jak będzie wyglądało Project C.A.R.S. W tym wypadku mówimy także o testach kolejnych wersji i zgłaszaniu swoich pomysłów, aż do momentu premiery gry. Co więcej, deweloper zapewnia, że aż 70% zysków trafi w tym wypadku do osób, które wspomogły tworzenie gry swoim portfelem. Pojedyncze osoby mogą wspomóc tworzenie gry sumą w wysokości 5 lub 10 dolarów, dla grup jest to kwota 250 dolarów, zaś w przypadku firm i inwestorów mowa o 1 tys. bądź 100 tys. "zielonych". Deweloper szacuje, że jeśli dana gra sprzeda się w ilości 657 tys. egzemplarzy, da to przychód w wysokości 25 milionów dolarów (czyli w przypadku wsparcia projektu 10 dolarami, dostaniemy ich 35).
W przypadku Project C.A.R.S. mamy do czynienia z sieciową produkcją wyścigową nastawioną na symulację, w której głównym trybem będzie kariera. Zaczniemy jako kierowca gokarda, przesiadając się na coraz lepsze maszyny, by ostatecznie zakończyć swoją przygodę w Formule 1 (w międzyczasie wystartujemy także w takich "klasach" jak IndyCar, Open-Wheel, GT, Le Mans, Touring Car, czy Rally). Kariera nie będzie liniowa i to gracz zdecyduje o jej przebiegu. Wszystkich trybów ma być łącznie 10, w tym opcja zabawy w menadżera czy możliwość stworzenia swoich własnych zawodów.
Cieszy fakt, że twórcy zadbali o licencjonowane samochody i trasy. W pierwszym przypadku mowa między innymi o takich potworach, jak Asano LM11 TDX, Asano X4 Touring, Formula B, Leonus F68 Cromwell czy Racer L4-RS. W tym drugim wstępnie możemy potwierdzić Bathurst, Imolię, Connecticut Hill, Summerton, Brands Hatch i Chesterfield. Samochody mają być odwzorowane w najdrobniejszych szczegółach (zwłaszcza ujęcia z kokpitu). Nie zabraknie też możliwości zmiany poszczególnych ustawień, tuningu, zmiennych warunków pogodowych czy cyklu dnia i nocy. Co warto zauważyć, Project C.A.R.S. będzie czerpało zyski z mikrotransakcji - za różnego rodzaju części i przedmioty zapłacimy od 10 centów do 10 dolarów.
Komentarze (31)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych