Project Gotham Racing 3 - opis gry
Project Gotham Racing 3 znalazło się wśród tytułów towarzyszących pod koniec 2005 roku premierze Xboksa 360, będąc pokazem mocy wówczas next-genowego sprzętu Microsoftu. Gra sukcesywnie rozwija rozwiązania znane już z obu prequeli, dorzucając od siebie szczyptę nowości.
Z przeciwnikami o pozycję w stawce walczymy na ulicach czterech miast - Las Vegas, Londynu, Nowego Jorku i Tokio, dodatkowo mogąc spróbować swoich sił na przeplatających się z długimi prostymi zakrętach niemieckiego Nurburgring. W grze znajduje się osiemdziesiąt licencjonowanych samochodów (Lamborghini, Ferrari, Dodge itd.), które podzielone zostały na pięć klas - od E do A, gdzie w skład A wchodzą najpotężniejsze fury. Zawiedzeni mogą poczuć się przy tym fani Porsche, bowiem marka obecna w obu poprzednich częściach ustąpiła miejsca RUF. Podstawą zabawy wciąż jest zbieranie punktów Kudos, którymi jesteśmy nagradzani za stylową jazdę. Efektowne prowadzenie pojazdu daje możliwość łączenia poszczególnych akcji w combosy, a co za tym idzie dużo szybsze nabijanie drogocennych punktów.
Bizzare Creations nie zapomniało o multiplayerze, który występuje tak w formie lokalnej, jak i poprzez Xbox LIVE (do ośmiu graczy). Tryb sieciowy pozwala nie tylko na organizację pojedynczych wyścigów, ale i na przeprowadzanie całych turniejów.
Po przejściu na nową generację konsol, Project Gotham Racing 3 doczekało się sporego skoku pod względem oprawy graficznej. Liczbę polygonów, z której zbudowane są samochody zwiększono dziesięciokrotnie do przedziału od 80 do 100 tysięcy. Pierwsza połowa przypada w tym wypadku na model pojazdu, drugiej zaś użyto do odwzorowania robiących niemałe wrażenie kokpitów.
Deweloper podobnie jak w przypadku poprzednika zdecydował się na umieszczenie w grze miodnej, wzorowanej na Asteroids strzelaniny pt. Geometry Wars. Tym razem w wydaniu Retro Evolved, które pochwalić może się nawet własnym rankingiem graczy.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych