Project: Snowblind

Project: Snowblind

6,9
33 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.7
PS2 7.2
XBOX 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Crystal Dynamics
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
12 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
23.02.2005
Europa:
04.03.2005
Polska:
04.03.2005
Producent:
Crystal Dynamics
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
12 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
23.02.2005
Europa:
04.03.2005
Polska:
04.03.2005

Project: Snowblind - opis gry

Project: Snowblind to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Crystal Dynamics i wydana przez Eidos Interactive na PC, PlayStation 2 oraz Xboxa. Pierwotnie akcja gry rozgrywała się w uniwersum Deus Ex, lecz ze względu na słabą sprzedaż Invisible Wars podjęto decyzję, by stworzyć zupełnie nową markę.

Wydarzenia ukazane w Project: Snowblind rozgrywają się w 2065 roku. Gracz wciela się tu w porucznika Nathana Frosta, który najpierw zostaje poważnie ranny podczas jednej operacji, a następnie przywrócony do zdrowia już jako cybernetyczny superżołnierz. Jego zadaniem staje się powstrzymać organizację zwaną jako Republika, która ma zamiar odciąć świat od szeroko pojętej technologii.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W Project: Snowblind gracz ma pewną swobodę w kwestii doboru preferowanej strategii. Choć gra jest liniowa, sami możemy zadecydować, czy chcemy masowo wybijać przeciwników, czy może zamiast tego będziemy się skradać za ich plecami wybierając mniej uczęszczane ścieżki. Mimo wszystko możliwość wyboru nie zmienia ogólnych priorytetów gameplayu - w odróżnieniu od Deus Ex, produkcja Crystal Dynamics stawia większy nacisk na walkę. Każda z dostępnych tu broni posiada drugi tryb działania i niekiedy ma on dość specyficzny efekt, np. napuszcza na nieszczęśnika chmarę dronów. Pojawiają się także granaty, których użycie może mieć różny skutek, np. tworzy osłonę. Frost do dyspozycji ma ponadto tzw. Icepick, urządzenia będące w stanie hackować m.in. kamery i roboty wroga, oraz kilka pojazdów.

 

Z czasem główny bohater jest w stanie się rozwijać, choć gracz nie ma większego wpływu na to jakich umiejętności ma wyuczać się jego podopieczny - po prostu odblokowują się one w odpowiednim momencie kampanii.

 

Project: Snowblind oprócz singla posiada także multiplayer. Gracze mogą w nim korzystać z pojazdów oraz możliwości hackowania różnych urządzeń. Na obu konsolach grać może maksymalnie szesnaście osób.

Wideo - Project: Snowblind

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper