Rabbids Go Home

Rabbids Go Home

6,7
6 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.0
Wii 6.6
DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Przygodowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.11.2009
Europa:
06.11.2009
Polska:
06.11.2009
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Przygodowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.11.2009
Europa:
06.11.2009
Polska:
06.11.2009

Rabbids Go Home - opis gry

Rabbids Go Home to gra action-adventure wyprodukowana i wydana przez Ubisoft na komputery osobiste i konsole Nintendo - Wii oraz DS. Tytuł stanowił czwartą część serii Rabbids i zarazem pierwszą, w której nie pojawił się Rayman.

W Rabbids Go Home kierujemy poczynaniami dwóch kosmicznych królików, które trafiają na Ziemię, urządzają sobie imprezę i po jakimś czasie postanawiają ruszać dalej. Na następny cel podróży wybierają sobie księżyc. Żeby się do niego dostać, mają zamiar wykorzystać wszystkie możliwe graty, zbudować z nich wielką górę i w ten sposób opuścić dotychczasowe miejsce pobytu. Problem w tym, że ludzie wcale im tego nie ułatwią.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gra podzielona jest na levele, podczas których musimy zgarnąć pewną ilość przedmiotów. Wymóg minimum to znalezienie gratów typu Xtra Large Stuff i przetransportowanie ich do toalety znajdującej się na końcu poziomu. Niektóre z nich wpływają na rozgrywkę, np. silnik odrzutowy sprawia, że wózek, który stale mają przy sobie króliki, porusza się z większą prędkością. O stanie zdrowia podopiecznych informują żarówki - na początku są trzy, ale ich liczba może wzrosnąć do sześciu.

 

Sednem rozgrywki jest kierowanie wspomnianym wózkiem. Możemy nim przyspieszać, ale im szybciej się poruszamy, tym trudniej później utrzymać kontrolę. Króliki do samoobrony używają krzyku, który prokurujemy machając Wiilotem. Dzięki niemu możemy nie tylko ogłuszyć przeciwników, ale także zniszczyć niektóre przeszkody i pozbawić ludzi ubrań. Inną przydatną umiejętnością jest boost. Jeśli rozpędzimy wózek i zacznie się on poruszać wystarczająco szybko (muszą pojawić się niebieskie iskry), będziemy mogli odpalić Super Boosta, który pomaga przy poważniejszych przeszkodach. Poza tym możemy także wystrzeliwać królika, który zamieszkuje w… Wiilocie.

 

Poszczególne wersje gry różnią się w dość znaczący sposób. Na NDS mamy do czynienia z typowym dwuwymiarowym platformerem, a na PC rozgrywkę pocięto. Co warto dodać, wersja na komputery osobiste ukazała się tylko w kilku krajach.

Wideo - Rabbids Go Home

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper