Re:Zero - The Prophecy of the Throne

Re:Zero - The Prophecy of the Throne

7,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 6.0
PS4 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
28.01.2021
Europa:
05.02.2021
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
28.01.2021
Europa:
05.02.2021

Re:Zero - The Prophecy of the Throne - opis gry

Re:Zero - The Prophecy of the Throne to "taktyczna gra przygodowa" wyprodukowana przez Spike Chunsoft. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Nintendo Switch. Powstał on na podstawie popularnej serii opowiadań autorstwa Tappeia Nagatsukiego.

Fabuła - Re:Zero - The Prophecy of the Throne

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja The Prophecy of the Throne rozgrywa się miesiąc po tym, jak 17-letni NEET (niepracujący, nieuczący) Subaru Natsuki -- główny bohater -- przeniósł się ze współczesnej Japonii do fantastycznego świata rodem z gry video. Fabuła produkcji Spike Chunsoft kręci się wokół selekcji mającej zadecydować o tym, kto zostanie kolejnym władcą królestwa Lugunica. Jest to wątek znany chociażby z anime, lecz gra rozbudowuje go o dodatkowe alternatywne scenariusze z gatunku “co by było gdyby”.

Nad fabułą gry czuwał autor serii, czyli wspomniany Tappei Nagatsuki. Pojawiają się w niej także bohaterowie nieznani z opowiadań czy adaptacji anime.

Rozgrywka - Re:Zero - The Prophecy of the Throne

Re:Zero - The Prophecy of the Throne to taktyczna gra przygodowa - połączenie strategii i powieści graficznej (pod tym względem tytuł przywodzi na myśl serię Utawarerumono). Rozgrywka dzieli się na dwie części: scenki fabularne/konwersacje między bohaterami i bitwy. Bitwy poprzedzone są zaś gromadzeniem informacji. Jeśli zdobędziemy ich wystarczająco dużo, Subaru będzie mógł podjąć decyzję, która będzie mieć przełożenie na starcie, np. liczbę i zachowanie sojuszników (mniej informacji zadanie utrudnia).

Jeśli chodzi o bitwy, system walki przypomina ten z serii Sakura Wars i Valkyria Chronicles, przy czym zaznaczyć należy, że kierujemy tylko Subaru, a reszta działa sama (według wytycznych ustalonych podczas briefingu). Starcia są turowe, a podczas naszej kolejki swobodnie kierujemy poczynaniami głównego bohatera (ogranicza go jednak wskaźnik action gauge). Wytyczne w trakcie misji bywają różne, a śmierć Subaru oznacza konieczność rozpoczynania od nowa.

W przerwach między bitwami możemy sprawdzać punkty na mapie świata, a także angażować się w wykonywanie zadań pobocznych. 

Wideo - Re:Zero - The Prophecy of the Throne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper