Ridge Racer 3D - opis gry
Ridge Racer 3D to zręcznościowa gra wyścigowa wyprodukowana i wydana przez Namco Bandai na 3DS-a. Tytuł ukazał się w dniu premiery konsoli Nintendo, robiąc użytek z oferowanych przez nią funkcji.
Ridge Racer 3D pozostaje wierne poprzednim odsłonom. Gracz bierze tu udział w szybkich, zręcznościowych wyścigach podczas których pożądana jest umiejętność sprawnego wykonywania poślizgów. Dostępne warianty zabawy dzielą się na dwa główne tryby: Single Player i Versus. Ten pierwszy stworzono z myślą o jednym graczu, drugi to wieloosobowe potyczki. Pozostałe opcje to Records (rekordy osiągnięte w trybie singlowym i rankingi), AV player (powtórki z naszych wyścigów do których możemy podłożyć własną muzykę) oraz Garage, gdzie jesteśmy w stanie przejrzeć i zmodyfikować posiadane samochody.
Gra oferuje sporo trybów singlowych. Do wyboru jest między innymi Grand Prix (seria wyścigów; zwycięstwa pozwalają nam odblokowywać nowe auta), Quick Tour (seria wyścigów generowana na podstawie naszych preferencji), Play Time (wyścig trwający od 3 do 30 minut), Course Type, Race Category, Standard Race (standardowy wyścig, wybieramy samochód i tor), Time Attack (jazda na czas, musimy pobić rekord w ciągu trzech okrążeń) oraz StreetPass Duel (wyścig z duchem gracza ściągniętym przez Wi-Fi).
W zależności od wyścigu możemy mieć do czynienia z różnymi zasadami. Przeważnie jednak ścigamy się z siedmioma rywalami, a także mamy do dyspozycji różne power-upy pomagające w zmaganiach, np. przedmiot ułatwiający szybszy start albo boost zwiększający prędkość samochodu.
Pojazdy dzielą się na trzy kategorie (oczywiście wszystkie są fikcyjne). Różnią je przede wszystkim kwestie związane z driftowaniem. Są to Mild, które wchodzą w krótkie poślizgi, ale zarazem łatwiej z nich wychodzą, Dynamic, będące przeciwieństwem Mild, oraz Standard łączące cechy dwóch poprzednich.
Komentarze (4)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych