Ridge Racer 64 - opis gry
Ridge Racer 64 to zręcznościowa gra wyścigowa wyprodukowana wspólnie przez Namco i amerykańskie Nintendo Software Technology na Nintendo 64. Była to pierwsza i ostatnia część serii Ridge Racer wydana na tym sprzęcie. Co ciekawe, wersja ta nigdy nie ukazała się w Japonii.
Ridge Racer 64 trafił do sprzedaży po wydaniu Ridge Racer Type 4, jednak model jazdy przypominał w nim bardziej pierwsze części serii z ich luźnym podejściem do praw fizyki i niezbyt realistycznymi długimi poślizgami. Wersja powstała z myślą o sprzęcie Nintendo to zresztą swoista kompilacja dwóch pierwszych odsłon - znajdziemy w niej wszystkie tory z Ridge Racer/Ridge Racer Revolution oraz kilka zupełnie nowych. Ze wszystkimi wariacjami jest ich tutaj około dwudziestu.
W grze do wyboru jest kilka wariantów zabawy. Są to Quick Race, czyli pojedynczy wyścig, Grand Prix, główny tryb, w którym rywalizujemy w serii wyścigów odblokowując dodatkową zawartość, Car Attack, tj. pojedynki jeden na jednego (wygrana nagradzana jest pokonanym samochodem), Time Attack, próba wykręcenia jak najlepszego czasu, Multiplayer (dla maksymalnie czterech osób) oraz Garage, w którym napawamy się zdobytymi autami, pucharami i ustanowionymi rekordami.
W RR64 oddano nam do dyspozycji 32 fikcyjne samochody o różnych parametrach. Na początku mamy jednak do wyboru tylko cztery, resztę trzeba odblokować w wymienionych wyżej trybach. Twórcy w swym poczuciu humoru przygotowali nawet bardziej cudaczne pojazdy, jak statek kosmiczny z Galagi.
Muzykę do gry skomponował Keith Arem. Każda trasa ma tu swój własny kawałek, ale przed wyścigiem sami możemy wybrać sobie, co będzie nam przygrywać w tle.
Ridge Racer 64 doczekał się rozbudowanej wersji. Był to wydany na NDS-a Ridge Racer DS, w którym dodano m.in. funkcje związane z ekranem dotykowym, nowe kawałki muzyczne, poprawiono nieco model jazdy, grafikę i generalnie zaimplementowano szereg pomniejszych ulepszeń/zmian.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych