Ridge Racer (PSV) - opis gry
Ridge Racer to gra wyścigowa wyprodukowana przez studio Cellius i wydana przez firmę Bandai Namco. Tytuł ukazał się na konsoli PlayStation Vita i był dostępny na premierę tego sprzętu.
Produkcja studia Cellius to kolejna odsłona serii Ridge Racer, którą tym razem przygotowano z myślą o przenośnej konsoli PlayStation Vita. Gra oferuje specyficzny arcade’owy/zręcznościowy model jazdy podobny do tego z poprzedników, zwłaszcza z ‘dużych’ sprzętów, czyli wyróżniający się przede wszystkim długimi, niekoniecznie realistycznymi poślizgami, które pozwalają łatwiej wchodzić w zakręty i nabijać wskaźnik nitro pozwalający na pewien czas zwiększyć prędkość naszego pojazdu.
Ridge Racer w wersji na PS Vita nie powala ilością zawartości, co było zresztą jednym z głównych zarzutów pod adresem gry. Standardowo dostępne są tylko trzy samochody, trzy tory (wszystkie trzy pojawiły się wcześniej w Ridge Racer 7) i kilka niezbyt rozbudowanych wariantów rozgrywki. Jest to Spot Race, czyli szybki wyścig bez zbędnych ceregieli, Time Attack, czyli jazda na czas (dobra do szlifowania umiejętności) oraz World Race, tutejszy tryb multiplayerowy, w którym do wyboru mamy kilka opcji, jak możliwość ścigania się przez sieć (maksymalnie osiem osób), lokalnie przez Wi-Fi lub z duchami przejazdów innych. Dodatkowa zawartość udostępniana była w postaci dlc.
Wspomnieć warto także o sieciowych wyzwaniach. Rozpoczynając przygodę z grą wybieramy jeden z czterech zespołów, na chwałę którego będziemy pracować. Zaliczając udostępniane każdego dnia wyzwania ciułamy punkty, które pozwalają ekipie piąć się w rankingach.
Gra w interesujący sposób wykorzystuje unikalne możliwości PlayStation Vita. Za pomocą ekranu dotykowego i tylnego panelu gracze mogą miksować ścieżkę dźwiękową i nakładać na oprawę graficzną rozmaite filtry.
Komentarze (6)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych