Ring of Pain - opis gry
Ring of Pain to gra RPG w konwencji dungeon crawlera wyprodukowana przez Simona Boxera i Twice Different. Tytuł ukazał się na PC i Nintendo Switch.
Fabuła - Ring of Pain
Fabułę Ring of Pain cechuje minimalistyczny styl. W grze wcielamy się w bliżej nieokreśloną postać cierpiącą z powodu amnezji, która budzi się w bliżej nieokreślonej lokacji. Nie jest to miejsce przyjazne, ale naszym głównym celem wcale nie jest ucieczka, a przynajmniej nie musi być. Podczas zmagań możemy bowiem podjąć decyzję: uciec czy podporządkować sobie podziemia (czyli miejsce, do którego trafiliśmy). Już na początku przygody spotykamy dwóch towarzyszy: jest to przypominający ptaka Owl i jeszcze jedna tajemnicza istota ukrywająca się w cieniu. To oni stopniowo serwują nam kolejne informacje o naszym położeniu.
Rozgrywka - Ring of Pain
Ring of Pain to dungeon crawler z karcianą mechaniką. Przy każdej wizycie w nowym (generowanym proceduralnie) lochu otrzymujemy talię losowo dobranych kart symbolizujących bronie, zaklęcia, przedmioty itd. Z kart korzysta się tu jak z ekwipunku i mamy na nie łącznie czternaście slotów. To zaś, co posiadamy na podorędziu, musimy nam posłużyć do uporania się z wyzwaniami (także symbolizowanymi przez karty). Starcia, warto tu dodać, są turowe.
W grze zaimplementowano system rozwoju. Za pokonanych przeciwników otrzymujemy dusze służące jako waluta. Możemy za ich pomocą robić zakupy w sklepach lub nabywać różnokolorowe skrzynie z ekwipunkiem. Kolor jest informacją o tym, na co możemy liczyć. Im jednak potencjalnie cenniejsza nagroda, tym wyższa cena za skrzynię.
Wymagania sprzętowe - Ring of Pain
Minimalne:
- System operacyjny: Windows Vista/7/10
- Procesor: 2 GHz
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: Karta kompatybilna z OpenGL 2.0 i z 512 MB RAM
- Miejsce na dysku: 1 GB dostępnej przestrzeni
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych