Rodea the Sky Soldier - opis gry
Rodea the Sky Soldier to platformówka tworzona przez Prope, studio którego założycielem jest Yuji Naka, twórca legendarnego Sonica. Tytuł zmierza na Wii U oraz 3DS-a.
Tytuł został ochrzczony przez fanów duchowym spadkobiercą Nights into Dreams, kultowej platformówki wydanej swego czasu na Segę Saturn. W obu tytułach ogromną rolę odgrywa swobodne przemieszczanie się w powietrzu, co w przypadku Wii wiąże się z obowiązkową obsługą Wiilota (produkcja pojawi się również na 3DS-ie). Mechanika lotu została dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, pozwalając graczowi na pełną kontrolę nad postacią. Rodea, to również gra akcji, w której nie zabraknie strzelania (jedną z broni będzie karabin maszynowy), zbierania power-upów, oraz całej masy interaktywnych elementów otoczenia, pozwalających na ukończenie poszczególnych plansz na różne sposoby.
Głównym bohaterem będzie tytułowy Rodea, podniebny rycerz, który wybudzony z tysiącletniego snu, rusza na ratunek latającemu w przestworzach kontynentowi Garuda, zaatakowanemu przez starożytne imperium Naga, dysponujące zaawansowaną technologią. Stawką w tej wojnie są zasoby naturalne, na których złowroga nacja chciałaby położyć swoje łapska. Wiemy już też, że w przygodzie, naszego bohatera wspomogą dwie niewiasty: księżniczka Cecila, która lata temu uratowała już raz Garudę przed zagładą, ofiarowując w zamian swoje życie, oraz Ion, mieszkanka zaatakowanego kontynentu pasjonująca się robotyką.
W grze pojawi się tryb rozgrywki wieloosobowej dla maksymalnie czterech graczy, nie zabraknie walk z ogromnymi bossami, podczas których zadaniem gracza będzie znalezienie i wykorzystanie słabych punktów przeciwnika, a przedstawiona historia ma mieć głębsze przesłanie zadowalając zarówno młodszych jak i starszych stażem graczy. Oprócz wspomnianego Naki stojącego na czele studia Prope, w projekt zaangażowany jest również Takumi Miyajima, znany przede wszystkim z prac nad serią Tales of.
Komentarze (4)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych