Rogue Singularity

Rogue Singularity

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Considerable Content
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
15.08.2019
Europa:
15.08.2019
Producent:
Considerable Content
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
15.08.2019
Europa:
15.08.2019

Rogue Singularity - opis gry

Rogue Singularity to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Considerable Content. Tytuł ukazał się na komputerach (Windows, Linux, macOS) oraz konsoli Nintendo Switch.

Rozgrywka - Rogue Singularity

Dalsza część tekstu pod wideo

Podobnie jak w klasycznych platformówkach, fabuła w Rogue Singularity nie odgrywa szczególnie istotnej roli, będąc raczej pretekstem do podjęcia działań. Gra pozwala nam przejąć kontrolę nad niewielkich rozmiarów robotem, który musi stawić czoło innemu robotowi, a to dlatego, że ten drugi, mając wyjątkowo niecne zamiary, stworzył czarną dziurę zagrażającą całemu wszechświatowi.

Na przejście w Rogue Singularity czeka piętnaście podstawowych poziomów, które rozmieszczono w kilku różniących się tematycznie światach. Levele są z kolei generowane proceduralnie, co sprawia, że przy każdej sesji czeka nas inne wyzwanie. Nasz podopieczny dysponuje kilkoma podstawowymi umiejętnościami, jak skok, podwójny skok, turlanie czy wspinanie w postaci umiejętności pozwalającej chwytać się ścian. Z ich pomocą musi on sobie radzić z rozlicznymi przeszkadzajkami. Kontakt z przeszkodą oznacza natychmiastowy zgon.

Poziomy są zasadniczo trójwymiarowe, lecz droga prowadząca do celu jest jedna. Tu i ówdzie zdarzają się jednak boczne odnogi, dzięki którymi możemy pozyskać dobra w rodzaju baterii, które pełnią tu funkcję żyć, oraz monet będących tutejszą walutę. Monety pozwalają nam nabywać umiejętności i dopałki usprawniające zdolności robota. Wśród tych pierwszych (podopiecznemu możemy wyekwipować jedną dodatkową umiejętność) jest np. szybowanie czy chwilowa nietykalność, natomiast dopałki są jednorazowe, np. checkpointy. 

Oprócz podstawowych poziomów znaleźć możemy też te opcjonalne, które zwykle poprzeczkę stawiają wyżej. 

Wideo - Rogue Singularity

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper