SOCOM 3: U.S. Navy SEALs - opis gry
SOCOM 3: U.S. Navy SEALs to taktyczna strzelanina wyprodukowana przez studio Zipper Interactive na PlayStation 2. W Europie gra ukazała się w 2006 roku. Przy jej tworzeniu zasięgano rady amerykańskiej marynarki wojennej.
Cechą najbardziej wyróżniającą SOCOM 3 spośród innych podobnych gier, a wręcz ze wszystkich gier wydanych na PlayStation 2, był tryb multiplayer dla 32 osób. Produkcja Zipper Interactive oferowała jednak także singla, w którym zaszło kilka znaczących zmian.
Głównym założeniem wciąż pozostaje walka z terrorystami. W trybie dla jednego gracza czeka na nas czternaście misji, które rozgrywają się w południowej Azji (miał być to Bangladesz, ale ze względu na sprzeciw tamtejszego rządu wybrano coś bardziej neutralnego), północnej Afryce (Maroko) i Polsce. Mapy są tym razem pięć, sześć razy większe niż poprzednio w związku z czym umieszczono na nich po kilka save pointów. Nowością są pojazdy, które prowadzimy sami lub robi to konsola, oraz system pozwalający na modyfikowanie trzydziestu rodzajów broni. Usprawniono także wydawanie rozkazów podkomendnym sterowanym przez sztuczną inteligencję. Tak jak w “dwójce”, poziomów trudności jest pięć (trzy dostępne od razu, dwa do odblokowania) i każda misja posiada trzy rodzaje wytycznych: główne, drugorzędne i bonusowe.
Multiplayer składa się natomiast z kilku wariantów rozgrywki. Są to Breach (natarcie SEALs na bazę terrorystów), Demolition (znajdź bombę i podłóż ją w bazie przeciwnika), Suppression (deathmatch), Escort (eskorta VIP-ów), Extraction (odbijanie zakładników), Control (zdobywanie punktów na mapie) i Convoy (komandosi muszą powstrzymać konwój terrorystów). Multi z czasem jeszcze rozbudowano poprzez udostępnienie trzech paczek dlc (dwie z nich zawierały mapy z pierwszej i drugiej części) dodatkowo przedłużających żywotność gry.
Tryb wieloosobowy w SOCOM 3 cieszył się dużą popularnością. Serwery wyłączono dopiero 31 sierpnia 2012 roku.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych