SOCOM II: U.S. Navy SEALs

SOCOM II: U.S. Navy SEALs

7,2
27 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Zipper Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Strzelanina tak.
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
04.11.2003
Europa:
05.03.2004
Producent:
Zipper Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Strzelanina tak.
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
04.11.2003
Europa:
05.03.2004

SOCOM II: U.S. Navy SEALs - opis gry

SOCOM II: U.S. Navy SEALs to taktyczna strzelanina wyprodukowana przez studio Zipper Interactive z myślą o PlayStation 2. Gra powstawała we współpracy z amerykańską marynarką wojenną i uchodzi za jedną z najlepszych, jeśli nie nie najlepszą część serii SOCOM.

W trybie dla jednego gracza SOCOM II oferuje dwanaście misji, które zabiorą nas do Albanii, Algierii, Brazylii i Rosji. Twórcy przygotowali pięć poziomów trudności: Ensign, Lieutenant, Commander, Captain i Admiral. Trzy pierwsze dostępne są od początku, Captain i Admiral trzeba odblokować.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Każda misja posiada trzy rodzaje wytycznych i dzielą się one na główne, drugorzędne i bonusowe. Aby zaliczyć zadanie trzeba wykonać te pierwsze, reszta jest opcjonalna i zależy od niej głównie ocena, jaką wystawia nam gra. Co warto dodać, bonusowe wytyczne mają interesujące zastosowanie ułatwiając nam życie w późniejszym czasie. Jeśli bowiem, dla przykładu, w jednej misji zdobędziemy mapę to w następnej będziemy mieć lżej. Realizacja dodatkowych zadań otwiera też dostęp do dodatkowej zawartości, jak tryby w multi, filmy, muzyka, concept arty itd.

 

Najważniejszą częścią SOCOM II jest multiplayer. Gracze mają w nim do wyboru dwie strony konfliktu, czyli oddział SEALs i terrorystów. Obie liczą sobie maksymalnie osiem osób, a rozgrywka między nimi toczy się na przestrzeni jedenastu sześciominutowych rund (można to zmienić w ustawieniach). Wygrywa ta ekipa, która pierwsza wygra sześć potyczek. Jeśli nasza postać zginie, musi poczekać do następnej rundy. Gracz podczas rozgrywki i w lobby mógł komunikować się z innymi przy użyciu headseta. Twórcy usprawnili ponadto funkcje społecznościowe i ułatwili wyszukiwanie znajomych.

 

Starcia mogły odbywać się na 22 mapach - dwanaście jest zupełnie nowych, dziesięć pochodzi zaś z pierwszej części, choć dodano do nich gdzieniegdzie nowe elementy otoczenia. Multi w SOCOM II cieszyło się dużą popularnością. Serwery wyłączono dopiero 31 sierpnia 2012 roku.

Wideo - SOCOM II: U.S. Navy SEALs

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper