SOCOM: U.S. Navy SEALs

SOCOM: U.S. Navy SEALs

6,1
27 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Zipper Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Strzelanina tak.
Śr. czas:
17 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
27.08.2002
Europa:
11.06.2003
Producent:
Zipper Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Strzelanina tak.
Śr. czas:
17 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
27.08.2002
Europa:
11.06.2003

SOCOM: U.S. Navy SEALs - opis gry

SOCOM: U.S. Navy Seals to taktyczny shooter wyprodukowany przez studio Zipper Interactive na PlayStation 2 w 2002 roku. Pierwszy SOCOM był jedną z pierwszych gier, które wykorzystywały funkcje sieciowe konsoli Sony pozwalając grać szesnastu osobom.

W SOCOM gracz wciela się w dowódcę czteroosobowego oddziału antyterrorystycznego (pozostałymi trzema podkomendnymi steruje konsola), który będzie miał do wykonania dwanaście misji w takich regionach świata jak Alaska, Tajlandia, Kongo i Turkmenistan. Polegać one będą głównie na zlikwidowaniu wroga, odbiciu zakładników, odzyskaniu tajnych dokumentów lub zniszczeniu bazy. Akcja dzieje się w niedalekiej (z perspektywy wydania gry) przyszłości, tj. w 2006 i 2007 roku. W singlu możemy wydawać rozkazy używając headsetu podłączanego do wejścia USB w konsoli, albo korzystając z graficznego interfejsu. Oddział gracza dzieli się na dwie grupy - Alpha i Bravo. Rozkazy można wydawać pojedynczym NPC-om lub całej grupie, z tym, że nasza postać nie może się oddalić zbyt daleko sama.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Zanim rozpoczniemy jakiekolwiek zadanie otrzymujemy od przełożonych materiały (zdjęcia, mapy), które mają nam pomóc w trakcie. Możemy także dobrać wyposażenie dla siebie i swoich towarzyszy. Zwykle są to dwie bronie oraz dodatkowe rzeczy w rodzaju amunicji i materiałów wybuchowych. W SOCOM ogień przeciwnika jest bardzo niebezpieczny i nie potrzeba wiele, by wyeliminować członka oddziału. Wystarczy góra kilka kulek w zależności od tego w którą część ciała trafiły. Misję uznaje się za zaliczoną, jeśli zrealizujemy wytyczne i przeżyje choć jeden antyterrorysta.

 

W trybie multiplayer gracze mają do wyboru dwie strony konfliktu: SEALs i terrorystów. Udostępniono trzy warianty rozgrywki, czyli suppression (zlikwidować wszystkich z drużyny przeciwnej), extraction (odbić zakładników) i demolition (przejąć cel i zniszczyć bazę oponentów). Podobnie jak w singlu, można używać headseta do komunikacji z innymi.

Wideo - SOCOM: U.S. Navy SEALs

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper