Samurai Shodown Anthology

Samurai Shodown Anthology

7,1
16 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.0
PSP 6.7
PS2 7.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Terminal Reality / SNK
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.07.2008
Europa:
27.03.2009
Producent:
Terminal Reality / SNK
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.07.2008
Europa:
27.03.2009

Samurai Shodown Anthology - opis gry

Samurai Shodown Anthology to składanka zawierająca sześć odsłon kultowej serii dwuwymiarowych bijatyk. Za jej przygotowanie odpowiadało studio Terminal Reality, a za wydanie na Zachodzie Ignition Entertainment. Produkcja ukazała się na PlayStation 2, Wii oraz PlayStation Portable.

Samurai Shodown Anthology zawiera sześć numerowanych odsłon serii - poczynając od pierwowzoru, a skończywszy na “szóstce”, która wcześniej nie ukazała się oficjalnie na Zachodzie. Sceną dla gier jest feudalna Japonia, choć nie brakuje tu też elementów fantastycznych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Samurai Shodown to seria, w której wojownicy korzystają z broni. Te nie są przy tym tylko dla picu - kilka udanych ataków orężem może pozbawić rywala znacznej ilości energii, dlatego mashowanie przycisków nie popłaca. W pierwszej części system walki prezentował się następująco - jeden przycisk odpowiadał za atak słaby, ale szybki, druga za mocniejszy, lecz zarazem wolniejszy, a trzeci za kopniak. W ferworze pojedynku mogło dojść do klinczu. W takiej sytuacji należało szybko wklepywać przyciski. Jeśli nam się powiodło, rywal tracił na chwilę swoją broń. Niebagatelne znaczenie miał wskaźnik POW, który zapełnia się wraz z otrzymywanymi obrażeniami. Po jego nabiciu nasz podopieczny mógł zadawać większe obrażenia.

System SS z czasem oczywiście ewoluował. Dochodziły np. style walki (decydowaliśmy o nich przy wyborze zawodnika) a także zmieniano sterowanie podczepiając ataki bronią pod trzy przycisk (słaby, średni, silny atak).

Składanka oferuje kilka nowości, ale ogólnie rzecz biorąc sprowadzają się one bardziej do kwestii związanych z ustawieniami (wybór kolorów, dwie ścieżki dźwiękowe), a nie do dodatkowej zawartości.

Co jednak warto dodać, w przypadku szóstej odsłony SS cały content (postacie, zakończenia itd.) odblokowany jest już na starcie.

Wideo - Samurai Shodown Anthology

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper