Scorn

Scorn

6,8
58 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 8.2
XSX|S 7.3
PC 7.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ebb Software
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror
Śr. czas:
6.5 godzin
Premiery
Świat:
14.10.2022
Europa:
14.10.2022
Producent:
Ebb Software
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror
Śr. czas:
6.5 godzin
Premiery
Świat:
14.10.2022
Europa:
14.10.2022

Scorn - opis gry

Scorn to gra przygodowa w konwencji survival horroru wyprodukowana przez Ebb Software i wydana przez Kepler Interactive. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach Xbox Series i PS5.

Fabuła - Scorn

Dalsza część tekstu pod wideo

Grę cechuje minimalistyczny styl narracji. Nasza postać trafia tu na obcą, nieprzyjazną planetę rodem z koszmarów zamieszkaną przez przeróżne groteskowe istoty i usianą obiektami zbudowanymi z mięsa, kości i maszyn. Naszym zadaniem jest poznać prawdę o miejscu i okolicznościach, w których się znaleźliśmy.

Rozgrywka - Scorn

Podczas rozgrywki wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Nasza zostaje wrzucona do zupełnie obcego jej, otwartego świata, który składa się z kilku odrębnych tematycznie biomów. Każdy region ma strukturę labiryntu, zaś w trakcie ich przemierzania mamy do czynienia z unikatowymi dla poszczególnych biomów wyzwaniami: przeciwnikami czy łamigłówkami do rozwiązania.

W Scorn do dyspozycji mamy różne rodzaje uzbrojenia. Nierzadko są to mniej lub bardziej wymyślne wariacje na temat broni z innych strzelanin FPP. Wśród nich znajdziemy dla przykładu pistolet, z którym rozpoczynamy zmagania (może on dodatkowo posłużyć do aktywowania przejść), czy shotgun z trzema bębnami wystrzeliwujący organiczne kolce. Bronie są ‘przymocowane’ do ciała głównego bohatera, dlatego jeśli chcemy zamontować nową giwerę, najpierw musimy zdemontować tę aktualnie używaną. W tym kontekście warto wspomnieć, że twórcy włożyli sporo wysiłku, by interakcje z wykreowanym przez nich światem były realistyczne – przedmioty podnosimy dłońmi, a maszyny oraz narzędzia są obsługiwane poprzez chwytanie.

Wideo - Scorn

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper