Section 8: Prejudice

Section 8: Prejudice

7,0
12 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.0
PS3 7.0
X360 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
TimeGate
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Liczba graczy:
1-32
Producent:
TimeGate
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Liczba graczy:
1-32

Section 8: Prejudice - opis gry

Section 8: Prejudice jest shooterem z widokiem z oczu bohatera, wyprodukowanym przez TimeGate Studios i wydanym przez firmę SouthPeak Interactive w kwietniu 2011 roku na konsolę Xbox 360, a w lipcu tego samego roku na PlayStation 3 w dystrybucji cyfrowej. Gra oferuje kampanię dla samotnego gracza oraz sieciowy tryb multiplayer.

Mimo iż najważniejszym aspektem shootera science-fiction spod dłuta TimeGate Studios jest zabawa wieloosobowa, deweloper pomyślał także o graczach, którzy preferują samotne obcowanie z tytułem, stąd obecność trybu fabularnego. Gracz w skórze Alex Corde’a z Ósmej Piechoty Zbrojnej wprowadza nowych rekrutów w tajniki zawodu żołnierza, kiedy planetarna placówka zostaje zaatakowana. Ktoś odbija z naszych rąk jeńca, który znajdował się w posiadaniu ważnych informacji. Z początku nie wiadomo o agresorach nic, ale wkrótce na jaw wychodzą tajne fakty z przeszłości i wszystko układa się w całość. Nie da się ukryć, że historia pełni w grze marginalną rolę, stanowi jedynie pretekst do wzięcia udziału w szeregu misji, mających na celu odbicie jeńca.

Dalsza część tekstu pod wideo

Solą Section 8: Prejudice jest jednak multiplayer. Z jednej strony dostajemy nastawione na współpracę Swarm, czyli odpierania ataków sterowanych przez konsolę przeciwników, z drugiej zaś sieciową rywalizację w trybie Conquest, gdzie należy przejąć określone punkty na mapie, równocześnie wykonując losowe zadania. W bitwach bierze udział maksymalnie trzydziestu dwóch graczy, którzy zdobywają pieniądze za zabójstwa oraz inne zadania. Kasę wydać można potem na stawianie konstrukcji pomocniczych typu stacjonarne działka, albo wyrzutnie rakiet, tudzież mechy i jeżdżący sprzęt ciężki. Po zgonie gracz natychmiastowo odradza się na pokładzie statku, wybiera miejsce zrzutu, a następnie z kilku kilometrów spada z orbity w czasie rzeczywistym. Akcja w mutiplayarze jest zawsze dynamiczna, faworyzując graczy o ofensywanym usposobieniu. Doboru ekwipunku i uzupełnienia amunicji dokonujemy w specjalnych punktach rozsianych po lokacjach. Tu też zmienimy właściwości pancerza, a także parę podręcznych broni, takich jak nóż, granaty, narzędzie naprawcze czy miny.

Oprawa graficzna Section 8: Prejudice stoi na solidnym poziomie. Oko cieszą wysokiej jakości tekstury, nieźle wymodelowane obiekty oraz dokładnie zrobione postacie. Całość uzupełnia świetne udźwiękowienie, a także dynamiczna ścieżka muzyczna.

Wideo - Section 8: Prejudice

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper