Shadow Ops: Red Mercury - opis gry
Shadow Ops: Red Mercury to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Zombie Studios i wydana przez Atari. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz Xboxie.
Fabuła - Shadow Ops: Red Mercury
W Shadow Ops wcielamy się w postać kapitana Franka Haydena, członka specjalnego oddziału Delta Force. Hayden otrzymuje misje odbicia walizki z kodem umożliwiającym odpalenie ładunku nuklearnego zwanego “Red Mercury”. W tym celu udaje się do Syrii, gdzie ma znaleźć niejakiego Vladimira Styanovicha, obecnego ‘właściciela’ kodu.
Rozgrywka - Shadow Ops: Red Mercury
Shadow Ops to strzelanina z gatunku tych, które garściami czerpią inspiracje z filmowych blockbusterów. Wbrew temu co mogą sugerować fabularne założenia, nie mamy tu do czynienia ze skradanką, ale z niemal nieustanną zadymą. Podobnie jak w serii Call of Duty od czasu Modern Warfare, nasz podopieczny przebija się przez liniowe lokacje o ‘korytarzowej’ strukturze.
Przed każdym kolejnym poziomem Hayden otrzymuje trzy bronie. Zwykle jest to pistolet, karabin szturmowy oraz jakaś specjalna pukawka, np. shotgun czy snajperka. A to, co wówczas dostanie, musi mu wystarczyć do zakończenia zadania. W trakcie rozgrywki możemy przybliżać (zoom) widok, co pozwala łatwiej wycelować, albo przechylać się, dzięki czemu łatwiej trafić w ukrywającego się nieprzyjaciela. W grze nie ma samoczynnie regenerującego się zdrowia. Zamiast tego, w oldskulowym stylu, potrzebujemy apteczek. W Shadow Ops nie ma nawet checkpointów. Wtopa oznacza konieczność rozpoczynania misji od nowa.
Oprócz singla produkcja Zombie Studios posiada też multiplayer. Przez sieć grać może maksymalnie osiem osób.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych