Shadow of the Beast III

Shadow of the Beast III

8,0
6 oceny

Ocena wg platformy:

AMIGA 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Psygnosis
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
1992
Producent:
Psygnosis
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
1992

Shadow of the Beast III - opis gry

Shadow of the Beast III jest grą przygodową z elementami akcji wydaną na komputer Commodore Amiga. Grę stworzyło studio Ubisoft Reflections, a wydało Psygnosis w 1992 roku.

Trzecia część Bestii jest mieszanką dwóch poprzednich. Pierwsza wymagała ogromnej zręczności, a druga była nastawiona na rozwiązywanie łamigłówek. Trójka ma wybalansowane obie cechy i jest ostatnią częścią tej serii. Zadaniem gracza jest przejście czterech poziomów w Karamoon i zebranie odpowiednich przedmiotów do stworzenia zaklęcia, które zniszczy Maletotha. W przygotowaniu śmiercionośnego czaru - Aarbronowi (bo tak się nazywa bohater gry) pomoże mag, który jest więziony przez lata u boku Bestii. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwszy poziom - "Forest Of Zeakres" - nagroda za ukończenie - zwierzęca czaszka

Drugi poziom - "Fort Dourmoor" - nagroda za ukończenie - "morgenstern", czyli kula nabijana kolcami

Trzeci poziom - "Caves Of Bidhur" - nagroda za ukończenie - fiolka z krwią

Czwarty poziom - "Nosthomak" - nagroda za ukończenie - kryształy

Po zdobyciu wszystkich przedmiotów gracz będzie miał możliwość walki się z Wielkim Maletothem.

Shadow of the Beast III trzyma wysoki poziom trudności, ale jest mimo wszystko zdecydowanie łatwiejszy niż miało to miejsce w poprzednich częściach. Gra nie ma checkpointów, więc należy być ostrożnym. Podczas gry można regenerować energię zbierając butelki.

Przeciwników w trzeciej części jest mniej niż w poprzednich dwóch. Większość z nich, to "mięso armatnie". Wystarczy podstawowa broń, która doprowadzi ich do śmierci. Z bossami już jest inna sprawa. Czasami oprócz siły wymagają myślenia. Należy również pamiętać, że niektóre stwory są bardziej przydane jako żywe. Mogą zlikwidować na drodze pułapki.

Graficznie gra prezentuje się bardzo dobrze. Zdecydowanie lepiej od poprzednich. Jeżeli chodzi o muzykę, to tutaj również zostało to dobrze przemyślane. Sterowanie jest identyczne, jak miało to miejsce w pierwszej i drugiej części, które nie sprawiało żadnych problemów. 

Wideo - Shadow of the Beast III

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper