Shadows of Adam

Shadows of Adam

6,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC -
PS4 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Something Classic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
23.02.2017
Europa:
23.02.2017
Producent:
Something Classic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
23.02.2017
Europa:
23.02.2017

Shadows of Adam - opis gry

Shadows of Adam to gra RPG wyprodukowana i wydana przez studio Something Classic Games. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach Nintendo Switch i PS4. Stylem graficznym i rozgrywką nawiązuje on do klasycznych gier jRPG.

Fabuła - Shadows of Adam

Dalsza część tekstu pod wideo

Adam to leżąca na odludziu wioska, która stanowi punkt wyjścia dla fabuły. Jej mieszkańcy żyją w spokoju od zakończenia tzw. Wojny Zjaw, po której całkowicie zniknęła magia, ale sytuacja znów zaczyna się komplikować. Pojawia się plaga nazwana Tangle, która zagraża mieszkańcom. Co gorsza, legendarny bohater z Adam Orazio przepadł w niewyjaśnionych okolicznościach 10 lat wcześniej. Odpowiedzialność spada więc na barki jego adoptowanych dzieci, którym powierzył on pewną tajemnicę mogącą wstrząsnąć światem. Są to Kellan i Asrael.

Rozgrywka - Shadows of Adam

Shadows of Adam pod względem stylistyki i gameplayu nawiązuje do klasyków jRPG z czasów konsol 16-bitowych. System walki jest turowy, a w trakcie starć po naszej stronie mamy maksymalnie cztery postacie - każda z unikatowym zestawem umiejętności. Na uwagę zasługują punkty AP, które regulują to, z jakich zdolności możemy w danej chwili korzystać. Regenerują się one automatycznie po każdej turze.

Jeśli chodzi o eksplorację, w tej dziedzinie także mamy do czynienia z klasycznym podejściem, przy czym zaznaczyć jednak warto, iż przeciwnicy są widoczni w trakcie przemierzania dungeonów (i respawnują się po wyjściu z danej lokacji). Jak mówili twórcy, jedną z ich inspiracji była seria Lufia. Świadectwem tego są łamigłówki, które porozmieszczano w lochach.

W przypadku systemu rozwoju także nie wymyślono koła na nowo. Po wygranym starciu otrzymujemy punkty doświadczenia stopniowo podnoszące (wraz z wbiciem nowego levelu) potencjał bohaterów.

Wideo - Shadows of Adam

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper