Shaun Palmer's Pro Snowboarder - opis gry
Shaun Palmer's Pro Snowboarder to gra sportowa traktująca o snowboardzie wyprodukowana przez studio Dearsoft i wydana przez Activision. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 2, Game Boy Advance i Game Boy Color.
Produkcja Dearsoft czerpie garściami z serii Tony Hawk’s Pro Skater (zwłaszcza z trzeciej części). Dowodem na to jest nie tylko tutejszy system trików, ale też struktura gry. Shaun Palmer's Pro Snowboarder pozwala nam rywalizować w dziewięciu miejscówkach, które zaprojektowano inspirując się miejscami istniejącymi w rzeczywistości, jak Kirkwood, Heavenly czy Squaw Valley. Na każdym levelu otrzymujemy dziewięć wytycznych do zrealizowania. Niektóre z nich się powtarzają, na przykład zbieranie ikonek (odpowiednik kaset video z THPS), a niektóre mają związek z lokacją, w której się znajdujemy, jak zniszczenie pięciu znaków czy przeskoczenie nad kimś lub nad czymś. Zadania można z grubsza podzielić na dwa rodzaje: freestyle i rywalizacja (wyścigi). Jeśli zaliczymy odpowiednią ich liczbę, będziemy mogli przejść do kolejnego wyzwania w innej lokalizacji, co więcej, otrzymamy także punkty, które pozwolą nam ulepszać zdolności snowboardzisty.
Główna atrakcja gry to tryb kariery, o którym wspomniano. Oprócz tego dostępny jest też multiplayer, w którym rywalizować mogą maksymalnie dwie osoby. Do wyboru są albo wyścigi, albo pojedynek na triki, w którym wygrywa ten, kto zgromadzi większą liczbę punktów.
W grze pojawiają się zawodnicy i zawodniczki startujący w prawdziwych zawodach, jak chociażby Shaun Palmer użyczający tu swojego nazwiska i wizerunku. Rozgrywce przygrywają zaś licencjonowane utwory takich wykonawców, jak Papa Roach czy Alien Ant Farm.
Wersja z GBA i GBC różnią się pod względem zawartości od tej z PS2.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych