SiN: Wages of Sin - opis gry
SiN: Wages of Sin to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Ritual Entertainment we współpracy z 2015, Inc. (przy technologicznym wsparciu ze strony id Software) i wydana przez Activision w 1999 roku na Windowsa w tym także, dzięki LiComp-EMPiK-Multimedia, w Polsce.
Produkcja nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, czyli jest to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby osadzona w uniwersum, gdzie wskutek niekompetencji związanych z policją służb ich rolę przejmują agencje - jedną z nich jest kierowana przez Johna Blade'a HardCorps. W trakcie swej przygody w wariancie otwartego konfliktu będzie on przemierzał różne futurystyczne lokacje i przy pomocy typowego dla gatunku arsenału mierzył się ze współpracownikami antagonisty. Z tą produkcją można zapoznać się w rozgrywce dla pojedynczego gracza albo trybie sieciowym (gdzie dodano nowe tryby jak opartą o pojazdy wariację trybu Deathmatch).
W ramach kampanii w 17 misjach opowiedziana jest historia konfliktu Johna Blade'a i hakera J.C. z mafiosem Gianni Manero. Poza nowymi planszami deweloper zaoferował także urozmaicenia w rozgrywce (bronie, wrogowie).
W późniejszym czasie wydana została zawierająca także podstawkę z 1998 roku kompilacja SiN: Gold i w tej formie, dzięki Nightdive Studios, znalazła się w cyfrowej dystrybucji.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych