Slime Tactics - opis gry
Slime Tactics to gra strategiczna czasu rzeczywistego wyprodukowana przez studio Altair Works i wydana przez Flyhigh Works. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch. Był on kontynuacją Ambition of the Slimes.
Produkcja Altair Works bazuje na podobnych założeniach co poprzednik, przy czym w nowej odsłonie cyklu o perypetiach slime’ów zmianom uległ system walki. O ile wcześniej mieliśmy do czynienia ze strategią turową, Slime Tactics to prosta strategia czasu rzeczywistego. Tam przejmowaliśmy kontrolę nad jednym glutem, gdy przychodziła jego kolej, tutaj z kolei kierujemy kursorem, dyrygując podkomendnymi.
Do dyspozycji mamy różne rodzaje slime’ów, które w trakcie kampanii zmagają się z licznymi przeciwnikami: potworami, ludźmi czy gabarytowo większymi bossami. Na początku nasze możliwości są dość ograniczone. Na starcie dysponujemy tylko slime’ami zielonymi. Cechuje je niewielka siła fizyczna, ale w kryzysowych sytuacjach, tj. kiedy liczba ich towarzyszy zostanie zredukowana, wpadają one w furię. Inne przykładowe slime’y to slime’y kamienne (odporne na ataki łuczników) czy wall slime’y pełniące funkcję barier chroniących pozostałe jednostki. Wraz z postępami odblokowujemy nowe rodzaje podopiecznych. Co warto dodać, podobnie jak w Ambition of the Slimes, istnieje możliwość przejęcia kontroli nad człowiekiem, jeśli uprzednio zostanie pokonany.
Nad jednostkami nie mamy bezpośredniej kontroli. Zamiast tego możemy im wydawać komendy. W grze zaimplementowano pewne elementy RPG - po wygranych starciach gluty zdobywają doświadczenie, dzięki któremu rośnie ich potencjał bojowy.
Przejście poszczególnych plansz nie zabiera wiele czasu - bitwy da się bowiem ukończyć w mniej więcej kilka minut. Zaliczone mapy można powtarzać, jeżeli chcemy np. zdobyć więcej doświadczenia.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych