Sniper: Ghost Warrior Contracts - opis gry
Sniper: Ghost Warrior Contracts to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana i wydana przez studio CI Games. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Produkcja CI Games nie stawia szczególnego nacisku na fabułę. Akcja rozgrywa się w nieco dalszej przyszłości, gdy sytuacja na świecie przypomina nową zimną wojnę. My wcielamy się tutaj w płatnego zabójcę, tzw. Seekera, który trafia na Syberię, gdzie ma realizować zadania zlecane przez niejakiego Handlera należącego do tajemniczej organizacji, o której prawdziwych celach i intencjach nie wiadomo nic.
Główne założenia rozgrywki w Contracts nie uległy zmianie. Wcielamy się tutaj w snajpera, który musi realizować powierzone mu zadania sprowadzające się do eliminowania wskazanych celów. W odróżnieniu jednak od poprzedniej odsłony cyklu, czyli Sniper Elite 4, tutaj świat nie jest otwarty. Zamiast tego otrzymujemy dostęp do różnych mniejszych miejscówek, w których wykonujemy zlecenia, z czasem zaś -- tj. wraz z osiąganymi postępami -- odblokowujemy dostęp do nowych lokacji. Słowem, Ghost Warrior Contracts ma bardziej liniową strukturę od poprzednika.
Zastrzelenie celu w Sniper: Ghost Warrior Contracts to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Po drodze musimy mieć też na względzie szereg innych czynników. Po pierwsze, należy znaleźć dobre miejsce do oddania strzału. Na poszczególnych mapach znajdziemy wiele kryjówek, skrótów czy elementów otoczenia mogących się przydać przy wykonywaniu zadania. Co z tym idzie, należy również unikać wzroku strażników, a gdy jesteśmy zmuszeni kogoś wyeliminować, warto ukryć jego ciało. Po drugie, już przy samym oddawaniu strzału należy wziąć pod uwagę kwestie takie jak odległość, wysokość, kierunek i siła wiatru. Gra oddaje do naszej dyspozycji różne rodzaje karabinów snajperskich, ale na tym nie koniec. Seeker jest też w stanie używać karabinów maszynowych czy strzelb (bronie te nie posiadają jednak tłumika, więc należy się nimi posługiwać tylko w ostateczności) oraz gadżetów.
Kampania składa się z misji fabularnych oraz pobocznych. Co warto zauważyć, nie zawsze zadania sprowadzają się do zabicia kogoś. Czasami otrzymujemy także innego rodzaju wytyczne. Poza tym Contracts oferuje również multiplayer, lecz nie był on dostępny na premierę.
Komentarze (12)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych